Zdjęcia produktu


Ostrołęckie obserwatorium oświatowe - badania edukacyjne wspierające politykę lokalną, AZ#C165FB86EB/DL-ebwm/pdf (Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego)

(Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego / 9788323553625)
E-booki Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego
Dostepność na dzień 10.05.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

23,18 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 23,18 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Ostrołęckie obserwatorium oświatowe - badania edukacyjne...

Tytuł Ostrołęckie obserwatorium oświatowe – badania edukacyjne wspierające politykę lokalną Autorzy Roman Dolata, Aleksandra Jasińska-Maciążek, Marek Smulczyk, Joanna Stelmach Język polski Wydawnictwo Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego ISBN 978-83-235-5362-5 seria Badanie edukacji Rok wydania 2021 Warszawa Wydanie 1 liczba stron 338 Format pdf Spis treści Wprowadzenie 9 ROZDZIAŁ 1. Badania naukowe a lokalna polityka edukacyjna 15 1.1. Jak (i czy) wprowadzać zmiany w edukacji? 16 1.2. Polityka publiczna w obszarze edukacyjnym 19 1.3. Polityka publiczna a przywództwo edukacyjne 21 1.4. Stopnie kształtowania i realizacji polityk publicznych 23 1.5. Polityka oparta na dowodach – evidence-based policy 28 1.6. Polityka oparta na dowodach w edukacji 32 1.7. EBP na przykładzie zjawiska nierówności edukacyjnych 35 1.8. Rozwój badań ewaluacyjnych 40 1.9. Nauki o zarządzaniu a polityki edukacyjne 46 1.10. W poszukiwaniu wskaźników oświatowych 50 1.11. Poszukiwanie efektywnych metod kształcenia 53 1.12. W poszukiwaniu konkretnych dowodów 55 1.13. Dlaczego na poziomie lokalnym potrzebne są badania używane? 59 ROZDZIAŁ 2. Ostrołęcka edukacja w świetle dostępnych danych i dokumentów 64 2.1. Wprowadzenie 64 2.2. Egzaminacyjna charakterystyka szkół w Ostrołęce 65 2.3. Edukacja w Ostrołęce na podstawie dokumentów źródłowych 89 2.4. Podsumowanie 99 ROZDZIAŁ 3. Koncepcja projektu „Ostrołęckie obserwatorium oświatowe" i metodologia badania 100 3.1. Kontekst i cel badania 100 3.2. Osoby badane 103 3.3. Realizacja badania 103 3.4. Narzędzia badawcze 108 3.5. Podsumowanie najważniejszych założeń metodologicznych badania 117 ROZDZIAŁ 4. Szkoła publiczna wobec problemu spójności społecznej 119 4.1. Jak minimalizować wpływ pochodzenia społecznego ucznia na osiągnięcia szkolne? 120 4.2. Jakie konsekwencje posiadają segregacje międzyszkolne i międzyoddziałowe? 131 4.2.1. Pojęcia związane z segregacjami szkolnymi 134 4.2.2. Debata wokół przeróżnych form segregacji szkolnych 141 4.3. Zaimplementowane miary statusu ekonomiczno- społecznego rodzin i osiągnięć szkolnych uczniów 144 4.4. Status ekonomiczno-społeczny rodziny a osiągnięcia szkolne uczniów i aspiracje edukacyjne rodziców wobec swych dzieci 155 4.5. Zróżnicowanie ze względu na SES rodziny ucznia składu społecznego szkółbi oddziałów klasy VIII w Ostrołęce 164 4.5.1. Zróżnicowanie składu społecznego szkół 165 4.5.2. Zróżnicowanie składu społecznego oddziałów klasowych w poszczególnych szkołach 167 4.6. Segregacje szkolne a sprawność nauczania w Ostrołęce 172 4.7. Podsumowanie 183 ROZDZIAŁ 5. Odroczone efekty edukacji przedszkolnej 185 5.1. Dostęp do edukacji przedszkolnej w Polsce i na świecie 185 5.2. Stan wiedzy na temat efektu przedszkola 186 5.3. Badanie efektu przedszkola w ramach „Ostrołęckiego obserwatorium oświatowego" 191 5.4. Powszechność i dostęp do edukacji przedszkolnej w Ostrołęce 192 5.5. Sprawność edukacji przedszkolnej w Ostrołęce 196 5.6. Podsumowanie 200 ROZDZIAŁ 6. Korepetycje i płatne zajęcia z języków obcych – powszechność, uwarunkowania i konsekwencje 203 6.1. Powszechność korzystania z uzupełniającej, płatnej pomocy w nauce w Ostrołęce 207 6.2. Powody korzystania z korepetycji przez ostrołęckich siódmoklasistów 210 6.3. Uwarunkowania korzystania z dopełniającej, płatnej pomocy w nauce 215 6.4. Wydajność uzupełniającej, płatnej pomocy w nauce 222 6.5. Podsumowanie 232 ROZDZIAŁ 7. Edukacja zdalna w czasie pandemii 236 7.1. Zdalne nauczanie w Ostrołęce 244 7.2. Różnice pomiędzy szkołami prowadzącymi nauczanie zdalne 255 7.3. Wpływ uwarunkowań socjoekonomicznych rodziny dziecka na naukę zdalną 261 7.4. Podsumowanie 277 ROZDZIAŁ 8. Efekty i wydajność nauczania w ostrołęckich szkołach podstawowych 279 8.1. Wykorzystane wskaźniki 284 8.2. Zróżnicowanie efektów i efektywności nauczania ostrołęckich szkół podstawowych 287 8.3. Przykład szkolnej ekspertyzy 294 8.4. Podsumowanie 310 Spis tabel 312 Spis rysunków 315 Bibliografia 321

Dane oraz specyfikacja:

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Ostrołęckie obserwatorium oświatowe - badania edukacyjne wspierające politykę lokalną (sklep TaniaKsiazka.pl)
    23,18 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 23,18 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Ostrołęckie obserwatorium oświatowe - badania edukacyjne wspierające politykę lokalną, AZ#C165FB86EB/DL-ebwm/pdf. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki