Tytuł OPAKOWANIE JAKO NARZĘDZIE ODDZIAŁYWANIA NA NABYWCÓW. ZARZĄDZANIE OPAKOWANIEM W PRZEDSIĘBIORSTWIE Autor Monika Ratajczyk Wydawnictwo PWE ISBN 978-83-208-2485-8 Rok wydania 2022 Warszawa Wydanie 1 liczba stron 368 Format pdf Spis treści Wstęp
Rozdział 1. Opakowanie w marketingowym piśmiennictwie naukowym
1.1. Ewolucja roli opakowania w działalności przedsiębiorstw
1.2. Klasyfikacja i funkcje opakowań
1.3. Miejsce opakowania w zarządzaniu i marketingu – przegląd literatury
1.3.1. Opakowanie jako składnik strategii towaru
1.3.2. Opakowanie jako instrument strategii marketingowej przedsiębiorstwa
1.3.3. Opakowanie jako instrument komunikacji marketingowej firmy z konsumentem
1.3.3.1. Opakowanie jako narzędzie komunikacji marketingowej
1.3.3.2. Opakowanie jako narzędzie komunikacji producenta
1.3.4. Opakowanie w strategii biznesowej przedsiębiorstwa
1.4. Projektowanie opakowań
1.4.1. Wymogi zewnętrzne projektowania opakowania
1.4.2. Kryteria wewnętrzne projektowania opakowania
1.4.3. Proces projektowania opakowania w przedsiębiorstwie
1.5. Podsumowanie
Rozdział 2. Oddziaływanie opakowania na decyzje zakupowe konsumentów – stan badań
2.1. Zakupy racjonalne a emocjonalne
2.2. Determinanty zachowań konsumenckich
2.3. Rola opakowania w decyzjach zakupowych konsumentów
2.4. Percepcja opakowania poprzez konsumenta
2.4.1. Identyfikacja oraz postrzeganie firmy poprzez opakowanie
2.4.2. Opakowania w relacji do towaru, ceny, dystrybucji i promocji
2.4.3. Wpływ części składowych opakowania na zachowania konsumenta
2.5. Opakowanie i jego design jako źródło emocji i doznań konsumentów
2.6. Funkcje i postrzegana wartość opakowania a zapotrzebowania i wymogi konsumentów
2.7. Opakowanie jako platforma komunikacji i edukacji konsumentów
2.8. Wyzwania stojące w XXI wieku przed opakowaniem jako cichym sprzedawcą
Rozdział 3. Znaczenie opakowania na rynku – wyniki badań własnych
3.1. Metodyka badań własnych
3.1.1. Cykl badawczy
3.1.2. Charakterystyka prób badawczych
3.1.3. Instrumenty pomiarowe
3.2. Rola opakowania w procesie zakupowym
3.2.1. Uświadomione a nieuświadomione oddziaływanie opakowania na decyzje zakupowe
3.2.2. Opakowanie w decyzjach zakupowych konsumentów
3.3. Sugestia typologii konsumentów ze względu na wrażliwość na opakowanie
3.4. Nieuwolniony potencjał opakowania – badania strony podażowej
Zakończenie
Studia przypadków
Bibliografia
Załączniki
Spis rysunków, wykresów i tabel
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Opakowanie jako narzędzie oddziaływania na nabywców. zarządzanie opakowaniem w przedsiębiorstwie. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.