Zdjęcia produktu


Opakowanie jako narzędzie oddziaływania na nabywców. zarządzanie opakowaniem w przedsiębiorstwie (PWE)

(PWE / Monika Ratajczyk / 9788320824858)
E-booki PWE
Dostepność na dzień 22.12.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

66,41 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 66,41 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Opakowanie jako narzędzie oddziaływania na nabywców....

Tytuł OPAKOWANIE JAKO NARZĘDZIE ODDZIAŁYWANIA NA NABYWCÓW. ZARZĄDZANIE OPAKOWANIEM W PRZEDSIĘBIORSTWIE Autor Monika Ratajczyk Wydawnictwo PWE ISBN 978-83-208-2485-8 Rok wydania 2022 Warszawa Wydanie 1 liczba stron 368 Format pdf Spis treści Wstęp

Rozdział 1. Opakowanie w marketingowym piśmiennictwie naukowym

1.1. Ewolucja roli opakowania w działalności przedsiębiorstw
1.2. Klasyfikacja i funkcje opakowań
1.3. Miejsce opakowania w zarządzaniu i marketingu – przegląd literatury
1.3.1. Opakowanie jako składnik strategii towaru
1.3.2. Opakowanie jako instrument strategii marketingowej przedsiębiorstwa
1.3.3. Opakowanie jako instrument komunikacji marketingowej firmy z konsumentem
1.3.3.1. Opakowanie jako narzędzie komunikacji marketingowej
1.3.3.2. Opakowanie jako narzędzie komunikacji producenta
1.3.4. Opakowanie w strategii biznesowej przedsiębiorstwa
1.4. Projektowanie opakowań
1.4.1. Wymogi zewnętrzne projektowania opakowania
1.4.2. Kryteria wewnętrzne projektowania opakowania
1.4.3. Proces projektowania opakowania w przedsiębiorstwie
1.5. Podsumowanie

Rozdział 2. Oddziaływanie opakowania na decyzje zakupowe konsumentów – stan badań

2.1. Zakupy racjonalne a emocjonalne
2.2. Determinanty zachowań konsumenckich
2.3. Rola opakowania w decyzjach zakupowych konsumentów
2.4. Percepcja opakowania poprzez konsumenta
2.4.1. Identyfikacja oraz postrzeganie firmy poprzez opakowanie
2.4.2. Opakowania w relacji do towaru, ceny, dystrybucji i promocji
2.4.3. Wpływ części składowych opakowania na zachowania konsumenta
2.5. Opakowanie i jego design jako źródło emocji i doznań konsumentów
2.6. Funkcje i postrzegana wartość opakowania a zapotrzebowania i wymogi konsumentów
2.7. Opakowanie jako platforma komunikacji i edukacji konsumentów
2.8. Wyzwania stojące w XXI wieku przed opakowaniem jako cichym sprzedawcą

Rozdział 3. Znaczenie opakowania na rynku – wyniki badań własnych

3.1. Metodyka badań własnych
3.1.1. Cykl badawczy
3.1.2. Charakterystyka prób badawczych
3.1.3. Instrumenty pomiarowe
3.2. Rola opakowania w procesie zakupowym
3.2.1. Uświadomione a nieuświadomione oddziaływanie opakowania na decyzje zakupowe
3.2.2. Opakowanie w decyzjach zakupowych konsumentów
3.3. Sugestia typologii konsumentów ze względu na wrażliwość na opakowanie
3.4. Nieuwolniony potencjał opakowania – badania strony podażowej

Zakończenie
Studia przypadków
Bibliografia
Załączniki
Spis rysunków, wykresów i tabel

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    E-booki
  • Producent

    PWE
  • ISBN

    9788320824858
  • Autor

    Monika ratajczyk
  • Wydawnictwo

    Pwe
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • OPAKOWANIE JAKO NARZĘDZIE ODDZIAŁYWANIA NA NABYWCÓW. ZARZĄDZANIE OPAKOWANIEM W PRZEDSIĘBIORSTWIE (sklep TaniaKsiazka.pl)
    66,41 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 66,41 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Opakowanie jako narzędzie oddziaływania na nabywców. zarządzanie opakowaniem w przedsiębiorstwie. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki