Zdjęcia produktu


Strategie marketingowe (PWE)

(2013 / 279 / PWE / 9788320821406)
E-booki PWE
Dostepność na dzień 22.11.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

38,42 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 38,42 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Strategie marketingowe

Tytuł Strategie marketingowe Język polski Wydawnictwo PWE ISBN 978-83-208-2140-6 Rok wydania 2013 Warszawa Wydanie 2 ilość stron 279 Format pdf Spis treści Wstęp

Rozdział 1
Istota strategii marketingowych
1.1. Treść strategii marketingowych
1.2. Proces kształtowania strategii marketingowych
1.2.1. Faza opracowywania strategii
1.2.2. Faza wdrażania strategii
1.3. Decyzje marketingowe
1.4. Miejsce strategii marketingowych w strukturze strategii przedsiębiorstwa
1.5. Konflikt i zgodność strategii
1.6. Kryteria wyodrębniania strategii marketingowych
1.7. Zmiany strategii marketingowych
1.7.1. Proces i mechanizm zmian
1.7.2. Przesłanki zmian
1.7.3. Bariery zmian
1.7.4. Zakres zmian

Rozdział 2
Formułowanie, dobór i zmiany strategii marketingowych
2.1. Podstawy formułowania i wyboru strategii marketingowych
2.1.1. Źródła inspiracji
2.1.2. Procedury formułowania strategii marketingowych
2.2. Decyzje dotyczące wyboru rynku docelowego
2.3. Decyzje dotyczące wyboru sposobów progresywnania
2.4. Decyzje dotyczące wyboru instrumentów marketingowych
2.5. Przesłanki zmian strategii marketingowych

Rozdział 3
Informacyjne podstawy strategii marketingowych
3.1. Informacja jako podstawa kształtowania strategii marketingowych
3.1.1. Istota i funkcje informacji
3.1.2. Dane a proces decyzyjny
3.2. Warianty informacji na zapotrzebowania strategii marketingowych i źródła ich pozyskiwania.
3.2.1. Informacje o zjawiskach i warunkach działania na rynku
3.2.2. Informacje o podmiotach rynku

Rozdział 4
Strategie wobec konkurentów
4.1. Podstawy wyboru strategii
4.1.1. Kryteria wyboru strategii
4.1.2. Analiza zdolności konkurencyjnych konkurentów
4.2. Unikanie konkurencji albo konkurowanie
4.2.1. Unikanie konkurencji
4.2.2. Podstawy konkurowania
4.2.3. Zespalanie działalności
4.3. Strategie obronne
4.4. Strategie aktywne
4.4.1. Typy strategii aktywnych
4.4.2. Strategia frontalnej konfrontacji
4.4.3. Strategia selektywnego oddziaływania
4.4.4. Strategia omijania konkurentów
4.5. Strategie adaptacyjne
4.5.1. Parametry strategii adaptacyjnych
4.5.2. Stopień adaptacji
4.5.3. Prędkość adaptacji
4.6. Strategie globalne i selektywne
4.6.1. Podstawowe cechy strategii
4.6.2. Strategie globalne
4.6.3. Strategie selektywne
4.7. Różnicowanie i zmiany strategii
4.7.1. Różnicowanie strategii
4.7.2. Zmiany strategii

Rozdział 5
Strategie wobec dostawców i pośredników
5.1. Podstawy kształtowania strategii wobec dostawców i pośredników
5.1.1. Dostawcy i pośrednicy jako podmioty otoczenia przedsiębiorstwa
5.1.2. Udział dostawców i pośredników w oddziaływaniu na finalnych nabywców
5.1.3. Uwarunkowania kształtowania strategii wobec dostawców i pośredników
5.2. Strategie wobec dostawców i pośredników jako strategie marketingowe
5.2.1. Strategie wobec dostawców jako strategie marketingowe
5.2.2. Strategie wobec pośredników jako strategie marketingowe
5.3. Warianty strategii wobec dostawców
5.3.1. Podstawowe typy strategii wobec dostawców
5.3.2. Strategie wyboru dostawców
5.3.3. Strategie związane z kształtowaniem stosunków z dostawcami
5.4. Typy strategii wobec pośredników
5.4.1. Strategie wyboru pośredników
5.4.2. Strategie związane z kształtowaniem stosunków z pośrednikami
5.5. Różnicowanie strategii wobec dostawców i pośredników
5.6. Zmiany strategii wobec dostawców i pośredników
5.6.1. Czynniki sprzyjające zmianom strategii wobec dostawców i pośredników
5.6.2. Ograniczenia dotyczące dokonywania zmian strategii wobec dostawców i pośredników
5.6.3. Kierunki zmian strategii wobec dostawców i pośredników

Rozdział 6
Strategie w najróżniejszych fazach rozwojowych rynku
6.1. Fazy rozwojowe rynku
6.2. Strategie marketingowe wejścia na rynek
6.2.1. Dylemat wejścia: pionier czy naśladowca
6.2.2. Strategie pioniera
6.2.3. Strategie naśladowcy
6.3. Strategie marketingowe na rynku wzrostowym (w fazie ekspansji)
6.3.1. Liderzy i pretendenci a faza ekspansji
6.3.2. Cele i strategie liderów
6.3.3. Cele i strategie pretendentów
6.4. Strategie marketingowe na rynku dojrzałym
6.4.1. Symptomy fazy dojrzałości rynku
6.4.2. Strategie nakierowane na utrzymanie udziału w rynku bez zmiany jego
wielkości
6.4.3. Strategie nakierowane na stymulowanie wzrostu sprzedaży
6.4.4. Strategie odzyskiwania nabywców utraconych
6.5. Strategie marketingowe na rynku schyłkowym
6.5.1. Dylematy fazy depresji rynku
6.5.2. Ocena efektowności rynku schyłkowego
6.5.3. Strategie wyjścia z rynku

Rozdział 7
Strategie produktowo-rynkowe
7.1. Istota i podstawy kształtowania strategii produktowo-rynkowych
7.1.1. Istota strategii produktowo-rynkowych
7.1.2. Podstawy kształtowania strategii produktowo-rynkowych.
7.2. Rodzaje strategii produktowo-rynkowych
7.2.1. Strategie produktowo-rynkowe w ujęciu H.I. Ansoffa
7.2.2. Strategie produktowo-rynkowe w poszerzonym ujęciu
7.3. Strategie produktu na dotychczas obsługiwanym rynku
7.3.1. Strategia penetracji rynku
7.3.2. Strategia modyfikacji towaru
7.3.3. Strategia innowacji produktowych
7.4. Strategie produktu skierowane na nowe segmenty rynku
7.4.1. Strategia poszerzania rynku
7.4.2. Strategia poszerzania rynku przez modyfikacje artykułu
7.4.3. Strategia poszerzania rynku poprzez innowacje produktowe
7.5. Strategie towaru skierowane na nowe rynki
7.5.1. Strategia ekspansji geograficznej
7.5.2. Strategia ekspansji przez modyfikacje produktu
7.5.3. Strategia ekspansji poprzez innowacje produktowe
7.6. Kierunki zmian strategii produktowo-rynkowych

Rozdział 8
Strategie komunikacji marketingowej
8.1. Istota i podstawy strategii komunikacji marketingowej
8.1.1. Ogólna charakterystyka komunikacji marketingowej
8.1.2. Narzędzia i kanały komunikacji marketingowej
8.1.3. Pojęcie strategii komunikacji marketingowej
8.1.4. Kryteria wyodrębniania strategii komunikacji marketingowej
8.2. Strategie komunikacji marketingowej wyodrębniane ze względu na wykonywane
cele
8.3. Strategie komunikacji marketingowej wyodrębniane ze względu na uwarunkowania
wykorzystywania
8.3.1. Rodzaje uwarunkowań
8.3.2. Strategie komunikacji marketingowej uwarunkowane fazą cyklu życia
produktu
8.3.3. Strategie komunikacji marketingowej uwarunkowane pozycją rynkową
przedsiębiorstwa i formą rynku
8.3.4. Strategie komunikacji marketingowej używane w odniesieniu
do różnorodnych grup nabywców
8.4. Ograniczenia stosowania strategii komunikacji marketingowej

Rozdział 9
Strategie tworzenia wartości dla nabywcy poprzez usługi
9.1. Usługa jako komponent strategii marketingowej
9.2. Podstawy kształtowania strategii tworzenia wartości dla nabywcy przez
usługi
9.3. Kryteria wyodrębniania strategii tworzenia wartości poprzez usługi
9.3.1. Kryteria wyodrębniania wielokrotnych podziałów usług
9.3.2. Kryteria wielokrotnej dychotomizacji usług
9.4. Rodzaje strategii tworzenia wartości przez usługi
9.4.1. Strategie komercyjne i niekomercyjne
9.4.2. Strategie wobec odbiorców indywidualnych i instytucjonalnych
9.4.3. Strategie wobec konkretnie zaangażowanego odbiorcy i słabo zaangażowanego odbiorcy
9.4.4. Strategie usług związanych z czynnościami materialnymi i niematerialnymi
9.4.5. Strategie usług pośrednictwa i usług właściwych
9.4.6. Strategie usług świadczonych w bezpośrednim i pośrednim kontakcie
9.4.7. Strategie usług świadczonych w sposób ciągły i nieciągły
9.4.8. Strategie usług standaryzowanych i indywidualizowanych
9.4.9. Strategie usług sezonowych i niesezonowych

Bibliografia

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    E-booki
  • Producent

    PWE
  • ISBN

    9788320821406
  • Wydawnictwo

    Pwe
  • Ilość stron

    279
  • Rok wydania

    2013
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Strategie marketingowe (sklep TaniaKsiazka.pl)
    38,42 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 38,42 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Strategie marketingowe. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

  • Pwe E-logistyka

    Zobacz w sklepie Pwe E-logistyka
    PWE
    Tytuł E-logistyka Język polski Wydawnictwo PWE ISBN 978-83-208-2123-9 Rok wydania 2013 Warszawa Wydanie 1 ilość stron 258 Format pdf Spis treści...
    38,42 zł
  • Pwe Potencjał gospodarczy i możliwości rozwojowe afryki

    Zobacz w sklepie Pwe Potencjał gospodarczy i możliwości rozwojowe afryki
    PWE
    Tytuł Potencjał gospodarczy i możliwości rozwojowe Afryki Podtytuł Polska perspektywa Autorzy Tomasz Rynarzewski, Katarzyna Anna Nawrot, Kamil...
    38,00 zł
  • Pwe Polityka turystyczna

    Zobacz w sklepie Pwe Polityka turystyczna
    PWE
    Tytuł Polityka turystyczna Podtytuł Powstanie - rozwój - główne obszary Autorzy Hanna Zawistowska, Maciej Dębski, Hanna Górska-Warsewicz Język...
    39,90 zł
  • Pwe Strategie marketingowe

    Zobacz w sklepie Pwe Strategie marketingowe
    PWE
    Tytuł Strategie marketingowe Język polski Wydawnictwo PWE ISBN 978-83-208-2140-6 Rok wydania 2013 Warszawa Wydanie 2 liczba stron 279 Format...
    38,42 zł
  • WSPÓŁCZESNA POLITYKA TRANSPORTOWA, AZ#4FF8FE68EB/DL-ebwm/pdf

    Zobacz w sklepie WSPÓŁCZESNA POLITYKA TRANSPORTOWA, AZ#4FF8FE68EB/DL-ebwm/pdf
    PWE
    Tytuł WSPÓŁCZESNA POLITYKA TRANSPORTOWA Autor Włodzimierz Rydzkowski Język polski Wydawnictwo PWE ISBN 978-83-208-2505-3 Rok wydania 2022 Warszawa...
    52,16 zł
  • Międzynarodowe stosunki gospodarcze

    Zobacz w sklepie Międzynarodowe stosunki gospodarcze
    PWE
    Podręcznik obejmuje wiedzę dotyczącą międzynarodowych stosunków gospodarczych. Autorzy zaprezentowali rzeczywiste przeobrażenia, jakim gospodarka...
    52,16 zł
  • Handel zagraniczny. studia przypadków Pwe

    Zobacz w sklepie Handel zagraniczny. studia przypadków Pwe
    PWE
    Tytuł Handel zagraniczny. Studia przypadków Język polski Wydawnictwo PWE ISBN 978-83-208-2267-0 Rok wydania 2016 Warszawa Wydanie 1 liczba stron...
    46,17 zł
  • Perspektywa jakości w szkolnictwie wyższym

    Zobacz w sklepie Perspektywa jakości w szkolnictwie wyższym
    PWE
    Tytuł Perspektywa jakości w szkolnictwie wyższym Podtytuł O modelu QualHE Autor Piotr Grudowski Język polski Wydawnictwo PWE ISBN 978-83-208-2504-6...
    56,91 zł
  • Centra offshore na globalnych rynkach finansowych, AZ#3AA514A1EB/DL-ebwm/pdf

    Zobacz w sklepie Centra offshore na globalnych rynkach finansowych, AZ#3AA514A1EB/DL-ebwm/pdf
    PWE
    Tytuł Centra offshore na globalnych rynkach finansowych Autor Jacek Karwowski Wydawnictwo PWE ISBN 978-83-208-2515-2 Rok wydania 2022 Warszawa...
    62,04 zł
  • Pwe Wprowadzenie do nauk o polityce publicznej

    Zobacz w sklepie Pwe Wprowadzenie do nauk o polityce publicznej
    PWE
    Tytuł Wprowadzenie do nauk o polityce publicznej Język polski Wydawnictwo PWE ISBN 978-83-208-2257-1 seria Zarządzanie Publiczne Rok wydania...
    51,21 zł
  • Niestabilność równowagi zewnętrznej krajów rozwijających się Pwe

    Zobacz w sklepie Niestabilność równowagi zewnętrznej krajów rozwijających się Pwe
    PWE
    W książce pokazano makroekonomiczne i instytucjonalne uwarunkowania stabilności równowagi bilansu płatniczego grupy wybranych krajów rozwijających...
    48,64 zł
  • Informatyka i komputerowe wspomaganie prac inżynierskich, AZ#7A4C50A3EB/DL-ebwm/pdf

    Zobacz w sklepie Informatyka i komputerowe wspomaganie prac inżynierskich, AZ#7A4C50A3EB/DL-ebwm/pdf
    PWE
    Tytuł Informatyka i komputerowe wspomaganie prac inżynierskich Autorzy Cezary Orłowski, Jerzy Lipski, Andrzej Loska Język polski Wydawnictwo...
    38,42 zł

Inne w kategorii E-booki