Zdjęcia produktu


Kreatywność językowa w marketingu, AZ#CF7430B0EB/DL-ebwm/pdf (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego)

(2022 / Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego / Katarzyna Burska, Bartłomiej Cieśla / 9788382207118)
E-booki Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Dostepność na dzień 01.06.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

21,33 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 21,33 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Kreatywność językowa w marketingu, AZ#CF7430B0EB/DL-ebwm/pdf

Tytuł Kreatywność językowa w marketingu Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego ISBN 978-83-8220-711-8 Rok wydania 2022 Łódź Wydanie 1 liczba stron 278 Format pdf Spis treści Wstęp 7

Zagadnienia teoretyczne 9
Bartłomiej Cieśla, Kreatywność językowa w ujęciu przedmiotowym 11

Kreatywność językowa a komunikacja na portalach społecznościowych 27
Agnieszka Banach, Nawiązania intertekstualne jako egzemplifikacja kreatywności reklamowej na przykładzie sieci sklepów Lidl 29
Katarzyna Burska, Neologizmy słowotwórcze jako składnik komunikatu reklamowego w internecie (na przykładzie fanpage’a Lidl Polska) 41
Aleksandra Kujawiak, Kreatywność językowa w mediach społecznościowych (na przykładzie stron facebookowych sieci kawiarni) 73

Kreatywność językowa w prasie i telewizji 93
Barbara Drozd, „Złap sen na całą noc". Charakterystyka reklam w czasopismach medycznych 95
Paulina Zwolińska, Kreatywność językowa i wartościowanie w nagłówkach serwisów informacyjnych (na przykładzie Wiadomości i Wydarzeń) 115
Kreatywność językowa a slogany i nazwy własne 129
Miłosz Czopek, Olena Kijowska, użycie haseł reklamowych w obszarze marketingu komunalnego – wybrane aspekty 131
Katarzyna Furmaniak, Psia kość! Kreatywność językowa w nazwach gier planszowych i karcianych 145
Marianna Różalska, Strategie komunikacji w nazwach i opisach podcastów popkulturowych 155

Kreatywność językowa a real-time marketing 173
Beata Kacperska, Kreatywne zastosowanie słowa i obrazu w strategiach marketingowych (na przykładzie real-time marketingu) 175
Magdalena Księcikowska, Real-time marketing w strategii reklamowej włoskiej marki Barilla 195
Anna Rakoczy, Wpływ pandemii COVID-19 na komunikację reklamową marek w przestrzeni outdoorowej. Real-time marketing w praktyce 213

Kreatywność językowa a storytelling 227
Marta Chorna, Digital storytelling – narracje marek w mediach społecznościowych (analiza na przykładzie firmy „Vianek") 229
Krystyna Gielarek-Gorczyca, Monomit – uniwersalna struktura narracji w budowaniu wizerunku marki 243
Anna Głowacz, Storytelling jako narzędzie kreowania wizerunku producenta 263

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    E-booki
  • Producent

    Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
  • ISBN

    9788382207118
  • Autor

    Katarzyna burska, bartłomiej cieśla
  • Wydawnictwo

    Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego
  • Rok wydania

    2022
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Kreatywność językowa w marketingu (sklep TaniaKsiazka.pl)
    21,33 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 21,33 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Kreatywność językowa w marketingu, AZ#CF7430B0EB/DL-ebwm/pdf. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki