Zdjęcia produktu


Media a postawy prosportowe młodzieży akademickiej (FNCE)

(2021 / 362 / Fundacja na rzecz Czystej Energii / Red J Skrzypczak / 9788367138291)
E-booki FNCE
Dostepność na dzień 22.12.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

33,25 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 33,25 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Media a postawy prosportowe młodzieży akademickiej


Dla wielu z pokolenia digital natives, a więc urodzonych już po powstaniu Internetu, jeżeli czegoś albo kogoś nie można znaleźć w sieci, to z dużą pewnością ten ktoś albo coś nie istnieje. Niniejsza książka, przygotowana w większości poprzez Autorów z kręgu raczej digital emigrants, jest próbą zrozumienia, jak rewolucja cyfrowa zmieniła media, oraz czy – a jeżeli tak, to w jakim stopniu – mogą posiadać wpływ na kształtowanie postaw i nawyków podejmowania aktywności fizycznej w tej grupie wiekowej konsumentów treści medialnych. Znaleźć coś to jedno, a drugie, to ustalić jaki to ma wpływ na postawy i zachowania odbiorców. Panuje bowiem dość powszechne przekonanie, iż media, a w szczególności internet, są głównym konkurentem tego typu spędzania wolnego czasu. Skoro tak, to w dodatku należy rozważyć, czy takie przekazy można zaprząc do misji nakłaniania młodzieży do podejmowania aktywności fizycznej.

Fragment wstępu

Obszar badań wybrany poprzez Autorów – związki mediów z aktywnością fizyczną studentów i ich zainteresowaniem sportem, w warunkach dynamicznie zmieniających się form i platform konsumpcji treści – jest nad wyraz istotny i aktualny w kontekście panującej obecnie epidemii SARS-CoV-19, której znaczenie w rozwoju sportu akademickiego w przestrzeni medialnej zostało w niniejszej publikacji uwzględnione i poddane pogłębionej analizie.

(...) Książkę tę z przekonaniem można polecić nie tylko medioznawcom, badaczom sportu i naukowcom reprezentującym inne nauki społeczne, lecz także wszystkim osobom zainteresowanym sportem akademickim, jego miejscem we współczesnych mediach oraz znaczeniem nowych mediów i rewolucji technicznej w kształtowaniu postaw prosportowych wśród studentów.

Z recenzji wydawniczej prof. UAM dr. Hab. Szymona Ossowskiego
Tytuł Media a postawy prosportowe młodzieży akademickiej Autor Opracowanie zbiorowe Wydawnictwo FNCE EAN 9788367138291 ISBN 9788367138291 Kategoria Nauki humanistyczne\Socjologia ilość stron 362 Format 17x24x2.2 cm Rok wydania 2021 Oprawa Twarda Wydanie 1 Waga 0.712 kg

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    E-booki
  • Producent

    FNCE
  • ISBN

    9788367138291
  • Autor

    Red j skrzypczak
  • Wydawnictwo

    Fundacja na rzecz czystej energii
  • Ilość stron

    362
  • Rok wydania

    2021
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Media a postawy prosportowe młodzieży akademickiej (sklep TaniaKsiazka.pl)
    33,25 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu
  • Media a postawy prosportowe młodzieży akademickiej (sklep TaniaKsiazka.pl)
    74,09 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 2 promocyjnych ofert w cenach od 33,25 zł do 74,09 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Media a postawy prosportowe młodzieży akademickiej. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki