Zdjęcia produktu


Zachowania klientów indywidualnych w procesie zakupu usługi ubezpieczeniowej, AZ#74C52D8BEB/DL-ebwm/pdf (Wolters Kluwer Polska SA)

(Wolters Kluwer Polska SA / Beata Nowotarska-Romaniak / 9788326460524)
E-booki Wolters Kluwer Polska SA
Dostepność na dzień 22.11.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

48,45 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 48,45 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Zachowania klientów indywidualnych w procesie zakupu...

Tytuł Zachowania klientów indywidualnych w procesie zakupu usługi ubezpieczeniowej Autor Beata Nowotarska-Romaniak Język polski Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska SA ISBN 978-83-264-6052-4 Rok wydania 2013 ilość stron 220 Format pdf Spis treści Wykaz ważniejszych skrótów
str. 9

Wstęp
str. 11

Rozdział I. Rozwój i funkcjonowanie rynku usług ubezpieczeniowych
str. 21

1. Istota i charakterystyka rynku ubezpieczeniowego
str. 21

2. Specyfika usług ubezpieczeniowych i ich klasyfikacja
str. 29

3. Rynek usług ubezpieczeniowych w Polsce - ewolucja podstaw prawnych
str. 43

4. Rynek usług ubezpieczeniowych w Polsce - instytucje i charakterystyka
str. 51

Rozdział II. Zachowania klientów na rynku usług ubezpieczeniowych - ujęcie teoretyczne
str. 65

1. Klienci, nabywcy i kupujący na rynku - przegląd definicji i stanowisk teoretycznych
str. 65

2. Istota i charakterystyka zachowań klientów na rynku usług ubezpieczeniowych
str. 75

3. Uwarunkowania i czynniki zachowań klientów na rynku usług ubezpieczeniowych
str. 79

4. Zapotrzebowania klientów na rynku usług ubezpieczeniowych w świetle teorii potrzeb i teorii wyboru konsumenta
str. 88

5. Cykl podejmowania decyzji o zakupie i ich rodzaje w świetle teorii asymetrii danych na rynku usług ubezpieczeniowych
str. 97

6. Lojalność klientów na rynku usług ubezpieczeniowych
str. 106

Rozdział III. Metodyczne aspekty badań zachowań klientów jednostkowych na rynku usług ubezpieczeniowych
str. 115

1. Cele i zakres badań zachowań klientów na rynku usług ubezpieczeniowych
str. 115

2. Źródła informacji o zachowaniach klientów jednostkowych
str. 116

3. Metody badań klientów indywidualnych na rynku usług ubezpieczeniowych
str. 121

4. Charakterystyka i organizacja badań zachowań klientów indywidualnych na rynku usług ubezpieczeniowych
str. 126

Rozdział IV. Zachowania klientów indywidualnych na rynku usług ubezpieczeniowych
str. 134

1. Świadomość ubezpieczeniowa jako podstawowy warunek potrzeby ubezpieczenia
str. 134

2. Czynniki warunkujące zachowania klientów jednostkowych na rynku usług ubezpieczeniowych
str. 139

3. Decyzje klientów o zakupie usługi ubezpieczeniowej
str. 145

4. Zaspokojenie potrzeb ubezpieczeniowych przez klientów
str. 154

Rozdział V. Typologia klientów jednostkowych na rynku usług ubezpieczeniowych według zachowań rynkowych
str. 160

1. Metody typologii klientów jednostkowych na rynku usług ubezpieczeniowych
str. 160

2. Typy klientów na rynku usług ubezpieczeniowych
str. 167

3. Segmentacja rynku usług ubezpieczeniowych
str. 171

4. Kierunki użytkowania wiedzy o zachowaniach klientów w działalności marketingowej zakładów ubezpieczeń
str. 177

Zakończenie
str. 183

Załącznik. Kwestionariusz ankiety
str. 191

Spis ilustracji
str. 201

Spis tabel
str. 203

Bibliografia
str. 205

Akty prawne
str. 215

Strony internetowe
str. 217

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    E-booki
  • Producent

    Wolters Kluwer Polska SA
  • ISBN

    9788326460524
  • Autor

    Beata nowotarska-romaniak
  • Wydawnictwo

    Wolters kluwer polska sa
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Zachowania klientów indywidualnych w procesie zakupu usługi ubezpieczeniowej (sklep TaniaKsiazka.pl)
    48,45 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 48,45 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Zachowania klientów indywidualnych w procesie zakupu usługi ubezpieczeniowej, AZ#74C52D8BEB/DL-ebwm/pdf. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki