Zdjęcia produktu


Kino, film, psychologia (Wydawnictwo Edukacyjne)

(Wydawnictwo Edukacyjne / Agnieszka Ogonowska / 9788365669834)
E-booki Wydawnictwo Edukacyjne
Dostepność na dzień 28.09.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

33,82 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 33,82 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Kino, film, psychologia

To kolejna publikacja w linii "Psychologia użytkowana". Artykuły zgromadzone w tej książce są przykładem analiz relacji między: filmem a jego odbiorcą, samym filmem (np. Analiza dzieła filmowego z użyciem teorii psychologicznej), a także filmem a jego autorem.

Psychologia w filmie, filmy psychologiczne, metody psychologiczne do analizy i interpretacji przekazów audiowizualnych, wykorzystanie filmu w edukacji psychologicznej czy w badaniach dotyczących np. Funkcjonowania procesów poznawczych człowieka.

Współczesne przykłady prezentujące relacje między X muzą i jedną z wiodących nauk społecznych można by mnożyć. Film intrygował, ciekawił, uruchamiał w widzach emocje i przyciągał od za każdym razem przedstawicieli rozmaitych grup społecznych.

To właśnie oni – ulegając magii kina – przenosili się mentalnie w w całości nowy rozmiar odczuwania rzeczywistości, a swoją obecnością i zainteresowaniem motywowali twórców do rozwijania „języka" i innych środków technicznych, żeby uzyskać coraz to udoskonalony efekt realności.

Voyeuryzm, termin przeniesiony w obręb refleksji filmoznawczej z terenu psychoanalizy i seksuologii, stał się podstawową zasadą ustanawiającą skopofiliczną relację między obrazem filmowym a jego odbiorcą.

Kino z kolei stało się przestrzenią praktyk kulturowych, w których jednocześnie wspomniane już pojęcie voyeuryzmu, jak i ekshibicjonizm zostały uwolnione od swoich pierwotnych, parafilnych denotacji i dookreślone przymiotnikiem „filmowy".

Odtąd będą opisywać istotę kina i komunikacji audiowizualnej opartych na relacji pomiędzy widzem (voyeurem) a rzeczywistością przedstawioną na ekranie. Ze Wstępu autorstwa prof. Agnieszki Ogonowskiej

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    E-booki
  • Producent

    Wydawnictwo Edukacyjne
  • ISBN

    9788365669834
  • Autor

    Agnieszka ogonowska
  • Wydawnictwo

    Wydawnictwo edukacyjne
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Kino, film, psychologia (sklep TaniaKsiazka.pl)
    33,82 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 33,82 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Kino, film, psychologia. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki