Zdjęcia produktu


Uzależnienia medialne (Wydawnictwo Edukacyjne)

(Wydawnictwo Edukacyjne / Agnieszka Ogonowska / 9788365669827)
E-booki Wydawnictwo Edukacyjne
Dostepność na dzień 21.11.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

25,03 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 25,03 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Uzależnienia medialne

Oto nowe zaktualizowane i rozszerzone wydanie książki pierwotnie zatytułowanej Uzależnienia medialne, czyli o patologicznym wykorzystaniu mediów. Książka odnosi się do sytuacji, w których dzieci i młodzież wykorzystują media w sposób dysfunkcjonalny – tzn.

taki, który okazuje się zgubny zarówno dla samego użytkownika, jak i jego otoczenia społecznego. Wyczerpanie pierwszego nakładu pozycji oraz dynamiczny rozwój mediów, a tym samym większa ilość badań empirycznych i studiów teoretycznych dotyczących tej problematyki, sprawiły, że drugie wydanie Uzależnień… zostało zaktualizowane o najnowsze ustalenia, opisy postępowych form profilaktyki i terapii oraz wskazówki bibliograficzne.

Publikacja jest {pomocn|przydatn)ą pomocą dla nauczycieli, wychowawców, rodziców, pedagogów i psychologów szkolnych. Agnieszka Ogonowska, prof. Dr hab. – psycholog i medioznawca; kierownik: Katedry Mediów i Badań Kulturowych w Instytucie Filologii Polskiej na UP im.

KEN w Krakowie, Ośrodka Badań nad Mediami UP oraz Zespołu Badań ds. Psychologii Mediów i Edukacji Medialnej w ramach Ośrodka Badań nad Mediami; ekspert komisji sejmowej ds. Przeciwdziałania przemocy w mediach (Komisja Stała/Komisja Polityki Społecznej i Rodziny – IV kadencja Sejmu RP); współpracownik Polskiego Komitetu ds.

UNESCO. Prowadzi zajęcia naukowe i warsztaty z zakresu: edukacji medialnej, komunikacji społecznej, psychologii klinicznej dzieci i młodzieży oraz uzależnień behawioralnych w obszarze mediów. Jest założycielką i redaktorką merytoryczną dwóch serii wydawniczych: „Psychologia Stosowana" oraz „Kultura i Społeczeństwo" w Wydawnictwie Edukacyjnym w Krakowie.

Pełni funkcję redaktor naczelnej czasopisma naukowego „Studia de Cultura".

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    E-booki
  • Producent

    Wydawnictwo Edukacyjne
  • ISBN

    9788365669827
  • Autor

    Agnieszka ogonowska
  • Wydawnictwo

    Wydawnictwo edukacyjne
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Uzależnienia medialne (sklep TaniaKsiazka.pl)
    25,03 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 25,03 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Uzależnienia medialne. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki