Zdjęcia produktu


Internetowe public relations w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw, AZ#3FEED705EB/DL-ebwm/pdf (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego)

(2020 / Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego / Mariusz Woźniakowski / 9788382205053)
E-booki Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Dostepność na dzień 09.05.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

21,41 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 21,41 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Internetowe public relations w komunikacji marketingowej...

Tytuł Internetowe public relations w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw Autor Mariusz Woźniakowski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego ISBN 978-83-8220-505-3 Rok wydania 2020 Łódź Wydanie 1 liczba stron 163 Format pdf Spis treści Wstęp 7
Rozdział 1
cykl komunikowania we współczesnym przedsiębiorstwie 11
1.1. Istota i zakres współczesnego public relations 11
1.2. Modele komunikowania masowego w realizacji działań z zakresu public relations 21
1.3. Otoczenie i odbiorcy działań public relations przedsiębiorstwa 37
Rozdział 2
konwencjonalne narzędzia internetowego public relations 45
2.1. Strona WWW – podstawowe narzędzie występowaniu firmy w Internecie 45
2.2. Pliki ciasteczkowe a personalizacja komunikatu 61
2.3. Typy firmowych stron internetowych 63
2.4. Pressroom w roli platformy komunikacji z mediami 67
2.5. Newsletter – regularny kontakt z klientem 74
2.6. Sponsoring online – wsparcie działań wizerunkowych 83
Rozdział 3
Nowa era sieciowego public relations przez media społecznościowe 89
3.1. Geneza marketingu społecznościowego 89
3.2. Facebook – tworzenie masowej społeczności 98
3.3. YouTube – siła przekazu wideo 108
3.4. Instagram – komunikacja obrazkowa 115
3.5. LinkedIn – komunikacja społecznościowa dla profesjonalistów 124
Rozdział 4
Blogi i mikroblogi jako narzędzia komunikacji w public relations 131
4.1. Blog firmowy a firmowa strona internetowa 131
4.2. Blogi niezależnych blogerów w komunikacji marketingowej firm 142
4.3. Mikroblogi – niedługie komunikaty dla odbiorców 145
Zakończenie 151
Bibliografia 153
Spis rysunków 161
Spis tabel 163

Dane oraz specyfikacja:

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Internetowe public relations w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw (sklep TaniaKsiazka.pl)
    21,41 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 21,41 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Internetowe public relations w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw, AZ#3FEED705EB/DL-ebwm/pdf. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki