Zdjęcia produktu


Wykorzystanie technologii informacyjno-komunikacyjnych w mikro-, małych i średnich przedsiębiorstwach, AZ#20ACB838EB/DL-ebwm/pdf (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego)

(2020 / Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego / Magdalena Ratalewska / 9788382205329)
E-booki Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Dostepność na dzień 09.05.2024: brak

Promocyjna oferta cenowa:

Niestety na chwilę obecną w naszej bazie nie ma sklepów posiadających {produkt} w magazynie. Prosimy spróbować ponownie później.

Recenzje i opinie

Opis produktu Wykorzystanie technologii informacyjno-komunikacyjnych...

Tytuł zastosowanie technologii informacyjno-komunikacyjnych w mikro-, minimalnych i przeciętnych przedsiębiorstwach Autor Magdalena Ratalewska Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego ISBN 978-83-8220-532-9 Rok wydania 2020 Łódź Wydanie 1 ilość stron 314 Format pdf Spis treści Wprowadzenie 9

1. Sektor kreatywny 17
1.1. Przegląd definicji pojęcia sektor kreatywny 17
1.2. Koncepcje sektora kreatywnego 26
1.2.1. Gospodarka kreatywna 27
1.2.2. Branża kreatywna 33
1.2.3. Klasa kreatywna 35
1.2.4. Kreatywne miasto 39
1.3. Kreatywność, twórczość, innowacyjność – różnice i podobieństwa pojęć 43
1.3.1. Kreatywność i twórczość 43
1.3.2. Kreatywność i progresywność 47
1.4. Determinanty rozwoju sektora kreatywnego i czynniki stymulujące jego wzrost 52

2. Niewielkie i przeciętne przedsiębiorstwa w sektorze kreatywnym 59
2.1. Pojęcie i specyfika niewiele znaczących i średnich przedsiębiorstw 59
2.2. Specyfika MSP w sektorze kreatywnym 65
2.3. Przedsiębiorczość w MSP sektora kreatywnego 68
2.4. Przedsiębiorca w MSP sektora kreatywnego 73
2.5. Zarządzanie przedsiębiorstwem w sektorze kreatywnym 77
2.6. Konkurencja i konkurencyjność przedsiębiorstw sektora kreatywnego 82

3. Technologie informacyjno-komunikacyjne w MSP sektora kreatywnego 87
3.1. Rola i znaczenie technologii informacyjno-komunikacyjnych 87
3.2. Związek pomiędzy technologią a sektorem kreatywnym 90
3.3. Narzędzia e-marketingu w MSP sektora kreatywnego 94
3.3.1. Strona internetowa 101
3.3.2. Występowanie w mediach społecznościowych 105
3.4. E-handel w MSP sektora kreatywnego 118
3.5. Sfery elektronicznej aktywności MSP sektora kreatywnego 123

4. Wykorzystywanie technologii informacyjno-komunikacyjnych w MSP sektora kreatywnego. Wyniki badań ilościowych 129
4.1. Procedura badawcza i metody badawcze 129
4.2. Charakterystyka próby badawczej w badaniach ilościowych 134
4.3. Charakterystyka badanych przedsiębiorstw 135
4.4. Charakterystyka właścicieli badanych przedsiębiorstw 140
4.5. Zastosowanie technice ICT w poszczególnych obszarach funkcjonowania przedsiębiorstwa 145
4.5.1. Projektowanie i tworzenie produktów 147
4.5.2. Sprzedaż 149
4.5.3. Zakupy 154
4.5.4. Wspomaganie zarządzania przedsiębiorstwem 157
4.5.5. Zbieranie informacji rynkowej 160
4.5.6. Promocja 161
4.5.7. Profile subsektorowe 166
4.6. Wpływ doradztwa i wsparcia finansowego na wdrożenie technice informacyjno-komunikacyjnych w badanych przedsiębiorstwach 175
4.7. Wpływ zastosowanych technice na konkurencyjność i rozwój przedsiębiorstwa 178

5. Zależności pomiędzy badanymi czynnikami. Wyniki badań ilościowych 183
5.1. Charakterystyka właścicieli przedsiębiorstw a inne czynniki 183
5.1.1. Charakterystyka właścicieli przedsiębiorstw a użycie technice informacyjno-komunikacyjnych 185
5.1.2. Charakterystyka właścicieli przedsiębiorstw a konkurencyjność 189
5.1.3. Charakterystyka właścicieli przedsiębiorstw a zróżnicowanie wzrostu wielkości sprzedaży 190
5.2. Użycie technice informacyjno-komunikacyjnych w badanych przedsiębiorstwach a inne czynniki 198
5.2.1. Cechy przedsiębiorstw a wykorzystanie technice informacyjno-komunikacyjnych 198
5.2.2. Parametry przedsiębiorstw a zróżnicowanie wzrostu wielkości sprzedaży 200
5.2.3. Prawdopodobieństwo wystąpienia wzrostu sprzedaży przez internet 209
5.3. Prawdopodobieństwo wprowadzenia w przedsiębiorstwie nowości z zakresu technologii informacyjno-komunikacyjnych 215

6. Typologia przedsiębiorstw z sektora kreatywnego wykorzystujących nowe technologie. Wyniki badań jakościowych 221
6.1. Badania jakościowe 221
6.2. Wybór próby badawczej w badaniach jakościowych 222
6.3. Rodzaj 1 – „wysoce twórczy i wysoce produktywny technicznie" 224
6.4. Rodzaj 2 – „wysoce twórczy i umiarkowanie produktywny technicznie" 232
6.5. Typ 3 – „efektywny realizator ICT" 238
6.6. Rodzaj 4 – „przeciętny w rozmiarze ICT i kreatywności" 241

Podsumowanie 245

Bibliografia 263

Załącznik 1. Typy branż sektora kreatywnego według klasyfikacji PKD 2007 283
Załącznik 2. Kwestionariusz ankiety „zastosowanie technice informacyjno-komunikacyjnych (ICT) w MSP sektora kreatywnego" 287
Załącznik 3. Tabele do profilu sektorowego 303

Spis rysunków 307
Spis tabel 309
Spis wykresów 313

Dane oraz specyfikacja:

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

W naszym rankingu znajduje się 0 promocyjnych ofert w cenie 0,00 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Wykorzystanie technologii informacyjno-komunikacyjnych w mikro-, małych i średnich przedsiębiorstwach, AZ#20ACB838EB/DL-ebwm/pdf. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki