W części drugiej zawarto wyniki badań: geometrii toru w płaszczyźnie poziomej i pionowej, monitoringu miejsc podatnych na pełzanie toków szynowych w torze bezstykowym, integracji techniki GPS i metody georadarowej, maszyn techniczno-eksploatacyjnych i wstawek międzyrozjazdowych z wykorzystaniem klasycznych i automatycznych systemów pomiarowych, sposobu identyfikacji składników infrastruktury transportu szynowego.
Monografia została wzbogacona załącznikami w postaci informatycznego nośnika danych. Aktywność badań w obszarze geodezyjnego oraz diagnostycznego monitorowania stanu infrastruktury transportu szynowego stanowipracę interdyscyplinarną i nowoczesną.
Przeprowadzone wyniki badań pozwoliły opracować system MSITS a tym samym aktywnie kształtować jego przyszłość. Rezultat zróżnicowanych prac na stałe kształtuje oblicze stanu infrastruktury transportu szynowego.
Rozwaga i rozsądek jest szczególnie ekscytującym zadaniem dla poprawnego przeprowadzania prac geodezyjnych i diagnostycznych monitorowania stanu infrastruktury transportu szynowego. Treść monografii naukowej stanowiła rozprawę doktorską autora, która została nagrodzona i wyznaczona poprzez: Ministra Gospodarki, Prezesa Urzędu Patentowego Rzeczypospolitej Polskiej, Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej, Prezesa PKP S.A., Federację Stowarzyszeń Naukowo-technologicznych Naczelnej Organizacji technologicznej, Uchwałę Rady Wydziału Geodezji Górniczej i Inżynierii Środowiska AGH Akademii Górniczo – Hutniczej im.
Stanisława Staszica w Krakowie.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla System geodezyjnego i diagnostycznego monitorowania stanu infrastruktury transportu szynowego. część 2 - arkadiusz kampczyk (pdf). Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.