Zdjęcia produktu


Reklama produktów leczniczych. komentarz do art. 52-64 ustawy - prawo farmaceutyczne (Wolters Kluwer Polska SA)

(2020 / Wolters Kluwer / 9788382232301)
E-booki Wolters Kluwer Polska SA
Dostepność na dzień 22.11.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

116,54 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 116,54 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Reklama produktów leczniczych. komentarz do art. 52-64...

\n\nPublikacja prezentuje zasady reklamy produktów leczniczych zgromadzone w rozdziale 4 ustawy z 6.09.2001 r. – Prawo farmaceutyczne (Dz.U. Z 2020 r. Poz. 944 ze zm.). W komentarzu szczegółowo, lecz zarazem niezwykle praktycznie, omówiono przepisy art.

52–64 ustawy, opierając się na doświadczeniu autorów i orzecznictwie sądów oraz uwzględniając aktualną wykładnię użytkowaną poprzez organ nadzoru nad wytwarzaniem produktów leczniczych i obrotem nimi, czyli poprzez Głównego Inspektora Farmaceutycznego.

\n\n W opracowaniu można znaleźć odpowiedzi na następujące pytania: w jakim przypadku można przyjąć, iż reklama leku wprowadza w błąd; jak ściśle należy interpretować pojęcie zgodności reklamy z Charakterystyką towaru Leczniczego; kiedy przekaz dotyczący leku nie będzie w ogóle ceniony za reklamę; czy i w jakim zakresie można sponsorować konferencje, zjazdy i kongresy naukowe kierowane do osób upoważnionych do wystawiania recept lub prowadzących obrót produktami leczniczymi.

\n\nWyjaśnienie tych zagadnień ma fundamentalne znaczenie dla osób zaangażowanych w tworzenie tworzyw reklamowych dla szeroko rozumianej branży farmaceutycznej albo ich akceptację przed emisją czy dystrybucją.

\n\nW książce zaprezentowano przegląd wielu kluczowych decyzji Głównego Inspektora Farmaceutycznego, równocześnie tych stwierdzających naruszenie prawa, jak i tych umarzających progresywnanie. \n\n Adresaci:\nPublikacja jest przeznaczona dla adwokatów i radców prawnych specjalizujących się w doradztwie z zakresu prawa farmaceutycznego.

Będzie {pomocn|przydatn)a także dla pracowników działów sprzedaży, marketingu i PR firm farmaceutycznych oraz pracowników agencji reklamowych i domów mediowych.

Dane oraz specyfikacja:

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Reklama produktów leczniczych. Komentarz do art. 52–64 ustawy – Prawo farmaceutyczne (sklep TaniaKsiazka.pl)
    116,54 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 116,54 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Reklama produktów leczniczych. komentarz do art. 52-64 ustawy - prawo farmaceutyczne. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki