Zdjęcia produktu


Nowe media w polityce na przykładzie kampanii prezydenckich w polsce w latach 1995-2015 (Anna Stoppel)

(2020 / 399 / FNCE / Anna Stoppel / 9788366264199)
E-booki Anna Stoppel
Dostepność na dzień 23.11.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

49,40 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 49,40 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Nowe media w polityce na przykładzie kampanii prezydenckich...

Poddana analizie problematyka pracy jest oryginalna, na co wpływa ważność i aktualność podjętego przez autorkę tematu, dotyczącego wykorzystania nowych mediów w prowadzonych kampaniach wyborczych i kierunek ten w dalszym ciągu ewoluuje.

Trudno przewidzieć, jaki przybierze ostatecznie kształt, niemniej - co wydaje się bezdyskusyjne - trzeba na bieżąco analizować jego poszczególne etapy i poddawać zachodzące procesy oraz występujące fakty społeczne pogłębionej obserwacji oraz refleksji.

Temat pracy jest wysoce aktualny, znajduje się w toku ewolucji, posiada dynamiczny charakter i ze względu na swoją „świeżość" ciągle jest niewystarczająco osadzony i opracowany w literaturze. Z tego względu należy uznać wkład autorki pracy za nowatorski i wnoszący nowe, naukowo pokaźne ustalenia dla podjętego przez nią tematu.

Uważny ogląd badawczy jest tak zasadniczy - nie tylko w wymiarze teoretycznym, lecz także użytecznym - bowiem dostarcza wielu pokaźnych danych o charakterze poznawczym, a także postulatów i wniosków o charakterze funkcjonalnym, które mogą stanowić {pomocn|przydatn)e rekomendacje dotyczące tego, jak wpływać na opinię publiczną w toku prowadzonych kampanii wyborczych.

Należy podkreślić, że recenzowana pozycja zasługuje na wydanie drukiem w formie publikacji książkowej, bowiem przybliży ona czytelnikom (głównie doktorantom i studentom nauk politycznych, dziennikarstwa i komunikacji społecznej, socjologii, zarządzania i in.

oraz pracownikom naukowym zainteresowanym powyższym tematem, a także dziennikarzom i doradcom politycznym oraz medialnym, zajmującym się problematyką uczestnictwa politycznego i wyborów dokonywanych przez obywateli ) wiedzę w zakresie tego, w jakim kierunku podąża proces zmian w prowadzeniu kampanii rywalizacyjnych i jak technologie informacyjno-komunikacyjne wzbogacają, a zarazem przeobrażają ten proces.

Pozwoli to na wykorzystanie wyników badań, uzyskanych w wyniku analizy tematu podjętego przez autorkę, do wzbogacenia wiedzy z zakresu procesu zarządzania w prowadzonych kampaniach wyborczych oraz wykorzystania nowych nowych mediów, a także pozwoli na podniesienie jakości działań podejmowanych w zakresie marketingu medialnego i politycznego dla realizacji celów związanych z wyborami, prowadzonymi w państwach o ustrojach demokratycznych.

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    E-booki
  • Producent

    Anna Stoppel
  • ISBN

    9788366264199
  • Autor

    Anna stoppel
  • Wydawnictwo

    Fnce
  • Ilość stron

    399
  • Rok wydania

    2020
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Nowe media w polityce na przykładzie kampanii prezydenckich w Polsce w latach 1995–2015 (sklep TaniaKsiazka.pl)
    49,40 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 49,40 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Nowe media w polityce na przykładzie kampanii prezydenckich w polsce w latach 1995-2015. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki