Poddana analizie problematyka pracy jest oryginalna, na co wpływa ważność i aktualność podjętego przez autorkę tematu, dotyczącego wykorzystania nowych mediów w prowadzonych kampaniach wyborczych i kierunek ten w dalszym ciągu ewoluuje.
Trudno przewidzieć, jaki przybierze ostatecznie kształt, niemniej - co wydaje się bezdyskusyjne - trzeba na bieżąco analizować jego poszczególne etapy i poddawać zachodzące procesy oraz występujące fakty społeczne pogłębionej obserwacji oraz refleksji.
Temat pracy jest wysoce aktualny, znajduje się w toku ewolucji, posiada dynamiczny charakter i ze względu na swoją „świeżość" ciągle jest niewystarczająco osadzony i opracowany w literaturze. Z tego względu należy uznać wkład autorki pracy za nowatorski i wnoszący nowe, naukowo pokaźne ustalenia dla podjętego przez nią tematu.
Uważny ogląd badawczy jest tak zasadniczy - nie tylko w wymiarze teoretycznym, lecz także użytecznym - bowiem dostarcza wielu pokaźnych danych o charakterze poznawczym, a także postulatów i wniosków o charakterze funkcjonalnym, które mogą stanowić {pomocn|przydatn)e rekomendacje dotyczące tego, jak wpływać na opinię publiczną w toku prowadzonych kampanii wyborczych.
Należy podkreślić, że recenzowana pozycja zasługuje na wydanie drukiem w formie publikacji książkowej, bowiem przybliży ona czytelnikom (głównie doktorantom i studentom nauk politycznych, dziennikarstwa i komunikacji społecznej, socjologii, zarządzania i in.
oraz pracownikom naukowym zainteresowanym powyższym tematem, a także dziennikarzom i doradcom politycznym oraz medialnym, zajmującym się problematyką uczestnictwa politycznego i wyborów dokonywanych przez obywateli ) wiedzę w zakresie tego, w jakim kierunku podąża proces zmian w prowadzeniu kampanii rywalizacyjnych i jak technologie informacyjno-komunikacyjne wzbogacają, a zarazem przeobrażają ten proces.
Pozwoli to na wykorzystanie wyników badań, uzyskanych w wyniku analizy tematu podjętego przez autorkę, do wzbogacenia wiedzy z zakresu procesu zarządzania w prowadzonych kampaniach wyborczych oraz wykorzystania nowych nowych mediów, a także pozwoli na podniesienie jakości działań podejmowanych w zakresie marketingu medialnego i politycznego dla realizacji celów związanych z wyborami, prowadzonymi w państwach o ustrojach demokratycznych.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Nowe media w polityce na przykładzie kampanii prezydenckich w polsce w latach 1995-2015. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.