nieprzerwane zmiany warunków związane z przemianami gospodarczymi, społeczno-kulturowymi, rozwojem nowych technice, internetu oraz jego narzędzi wpływają na ewolucję potrzeb e-klientów i sposobu zaspokajania tych potrzeb.
W pracy dokonano przeglądu literatury z zakresu logistycznej obsługi klienta i handlu elektronicznego pod kątem definicyjnym. Dodatkowo zidentyfikowano główne czynniki wpływające na zadowolenie klienta z logistycznej obsługi i dokonano ich oceny.
jednocześnie określono obszary dotychczas w literaturze polskiej nieanalizowane. Prezentując podmioty wzorcowe w ramach studiów przypadków, zwrócono szczególną uwagę na najistotniejsze kwestie kształtujące logistyczną obsługę klienta.
dodatkowo wskazano, że narastająca wirtualizacja przyczynia się do wzrostu wymagań wobec działań logistycznych, a zatem również wobec podmiotów współpracujących i stwarzających sieci dostaw. Dodatkowo w pracy wskazano rolę przedsiębiorstw funkcjonujących w internecie, które oddziałują na klienta z reguły poprzez wartości niematerialne, a ich forma organizacji zezwala na zwiększenie sprężystości zarządzania dzięki możliwości szybkiej reakcji na sygnały rynkowe i zaspokajanie potrzeb w sposób kompleksowy, unikalny.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Logistyczna obsługa klientów handlu elektronicznego. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.