Atakowani przez szybkie zmiany i bombardowani natłokiem danych nie jesteśmy w stanie przyswoić wszystkich danych. Podświadomie wychwytujemy więc sygnały o tym, co prawdziwe. I do tego lgniemy. Wyczerpani sprzedawaniem siebie, stawianiem się w prawidłowym świetle i udawaniem, przestajemy drżeć o własny wizerunek. Odpuszczamy. Zwracamy się ku tym, którzy wydają się na tyle naturalni, aby móc im ufać. I sami się tacy stajemy. Zdaniem socjologów robimy właśnie historyczny zwrot ku autentyczności.
Dorota Mierzejewska-Floreani, Radary na prawdziwość ("Zwierciadło" nr 5/2017)
Autentyczność jako kierunek marketingowy cały czas się rozpowszechnia.
Pierwsze wydanie książki ukazało się w 2015 roku. Trafiła ona na listy marketingowych bestsellerów i wzbudziła zainteresowanie mediów.typowo skłoniła setki osób do przyglądania się sobie, zadawania sobie ważnych pytań i szukania własnej drogi do autentyczności - w biznesie i w życiu.
Budowanie firmy na autentycznym przekazie to wciąż rewolucja w podejściu do biznesu!
Autentyczność w biznesie pozwala Ci być sobą w tym, co robisz. Uwydatnia Ciebie i Twoje usługi. Sprawia, iż Twoja marka staje się nie do podrobienia. Dzięki temu możesz docierać do właściwych osób - Twoich znakomitych klientów.
Bo autentyczność ma moc przyciągania!
Masz przed sobą użyteczny przewodnik zawierający sporo ćwiczeń oraz pytań, które warto sobie postawić. Książka także przykłady osób, które zaczęły produkować swoją działalność na szczerym przekazie - pochodzącym z ich wnętrza, czyli zgodnym z tym, kim są, w co wierzą i co jest dla nich ważne.
Drugie wydanie książki zostało wzbogacone o 40 inspirujących ćwiczeń.
świeże ćwiczenia - w błyskotliwej oprawie graficznej - zachęcają do przyglądania się sobie, poznawania i pokazywania siebie. Pomogą Ci wydobyć na zewnątrz to, co jest w Tobie najistotniej wartościowe i unikatowe. Zainspirują do łapania myśli w locie oraz twórczej zabawy.
Pracuj z książką! Notuj swoje pomysły, podkreślaj to, co chcesz zapamiętać, rysuj, bazgraj i pisz bez obaw. Dzięki czemu Twój egzemplarz będzie jedyny i niepowtarzalny - taki jak Ty.
Zrozumienie idei autentyczności to obecnie podstawa działań biznesowych i komunikacyjnych. Dotyczy to w szczególności firm, które chcą być postrzegane jako progresywne. To ich pracownikom, menedżerom i właścicielom poleciłabym tę książkę w pierwszej kolejności.
Magdalena Jaworowicz, autorka książki Copywriting w zintegrowanej komunikacji marketingowej
Trzy lata temu książkę Ani czytało się jak opowieść o trendzie. Na szczęście dziś autentyczność to nie tylko biznesowa konieczność, ale coraz częściej także codzienność znacznych i niewielkich organizacji. A książka Ani to wciąż genialny przewodnik, jak się odnaleźć w takiej rzeczywistości.
Marzena Tajchman, konsultantka komunikacji wewnętrznej, www.czesciwspolne.pl
Czuję się osobiście związana z książką Autentyczność przyciąga. Dlaczego? Bo to Ania uświadomiła mi, jak ważne jest autentyczne pisanie. Nie ma co ukrywać - Ania jest jedną z matek chrzestnych Pani swego Czasu.
Ola Budzyńska, Pani swego Czasu, www.paniswojegoczasu.pl
Autentyczności nie da się zaplanować ani nauczyć, lecz można ją z siebie wydobyć. Mnie książka Ani skontaktowała z tym, co naprawdę chcę dawać innym od siebie. Jest dla wszelkich, którzy nie znoszą udawania.
Łada Drozda, autorka książki Na arenie biznesu. Z życia coacha i szkoleniowca i audycji Emocjonalny Ład na antenie radia Chillizet
Książka Ani uwiodła mnie z wielu powodów. Na ogół podpowiada, jak pracować nad swym przekazem do świata, żeby był szczery, prawdziwy i krystaliczny. Co ważne, opiera się na mocnych przykładach i historiach, nie teoretyzując. A jednocześnie na każdym kroku wyróżnia, jak ważnym dla każdego z nas, nie tylko dla osób działających w biznesie, jest dogłębne poznanie siebie, bez którego trudno osiągnąć jakikolwiek sukces, jednocześnie osobisty, jak i zawodowy.
Anna Mularczyk-Meyer, autorka książek Minimalizm po polsku, Minimalizm dla nowoczesnych, www.prostyblog.pl
Przejedliśmy się nienaturalnością. W pogoni za perfekcjonizmem pogubiliśmy siebie, klientów i jakość usług. Ubrania wytrzymują zaledwie miesiąc. Jedzenie nie psuje się trzy lata. Nasze pogubienie budzi tęsknotę za autentycznością, która przybiera na sile, a to daje nadzieję na powrót do prawdy - i w biznesie, i w życiu. To książka dla wszystkich tych, którzy wiedzą, iż nic tak nie przyciąga klientów jak zaufanie. A zaufanie tworzy się na prawdzie.
Joanna Chmura, psycholog specjalizujący się w tematyce wstydu i odwagi, www.joannachmura.pl
Autentyczność i poradnik Ani Piwowarskiej były dla mnie jak koło ratunkowe w chwili budowania własnej firmy. Co za ulga! Nie muszę pisać w chłodny i "fachowy" sposób, naśladując szerokie korporacje! Mogę mówić własnym głosem, bez ukrywania się za frazesami. Dziś wiem, że takie właśnie autentyczne podejście pozwoliło mi zdobyć zaufanie klientek w bardzo konkurencyjnej branży kursów fotograficznych!
Dominika Dzikowska, żeńska Foto Szkoła, www.żeńskafotoszkola.pl
Mogę śmiało powiedzieć, że jest to jedna z najkorzystniejszych książek tego typu, jakie miałam w rękach. Jest napisana prostym, dostępnym językiem i nie obiecuje cudów, lecz daje nam coś więcej. Dostajemy narzędzia i wiedzę, która pozwala nam zmienić nasz sposób myślenia nie tylko o pisaniu, lecz i o sobie jako marce.
Iwona Czyżykowska, autorka bloga o książkach, www.czytajac.pl
Autentyczność przestaje być tylko pustym słowem, którym zręcznie operują media, bo na stronicach tego niezwykłego poradnika dochodzi do pewnego cudu stworzenia. Zaczynamy czuć i rozumieć, co spełni nas zawodowo, bo zaangażuje specyficzną kompilację naszych zasobów, sprawi nam frajdę i odzwierciedli nasze wartości. A więc czytaj, rób biznes, zarabiaj, czuj flow.
Dorota Mierzejewska-Floreani, psycholog, dziennikarz
Czym jest autentyczność? przejrzyj!
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Autentyczność przyciąga. jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie. wydanie 2. + 40 inspirujących ćwiczeń. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.