Ciągła zmiana, będąca tendencją globalną, modernizacje, a także innowacje wpisały się w krajobraz otoczenia rynkowego i są stałymi elementami determinującymi funkcjonowanie trzeciego sektora. W obliczu rozwoju technologii informacja zyskuje nowy wymiar strategicznego zasobu będącego motorem procesów zarządczych organizacji pozarządowych.
ułatwia im uczenie się i staje się obiektem powszechnego zainteresowania podmiotów, które chcą wytworzyć i utrzymać przewagę konkurencyjną. Książka prezentuje analizę aktywności organizacji pożytku publicznego (OPP) w wykorzystaniu technologii informacyjno-komunikacyjnych.
Identyfikacja i ocena wydajności używania nowych mediów w realizacji polityki informacyjno-komunikacyjnej OPP odbyła się na podstawie danych zaczerpniętych z oficjalnych stron internetowych i profili/kont w mediach społecznościowych.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Nowe media w trzecim sektorze Małgorzata łosiewicz. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.