Bo każdy z nas jest sprzedawcą
Zawód handlowca zmienia się w tym samym rytmie, w jakim przemianom podlega świat wokół nas. Inny jest sam rynek - co chwilę pojawiają się na nim świeże pro dukty i usługi, a strategie rozmów z klientami, do niedawna superskuteczne, prędko odchodzą w niepamięć. Coraz obszerniejsza wiedza potencjalnych klientów, a także pokaźny dobór możliwości, z których mogą korzystać, powodują, iż zmieniają się zachowania i zwyczaje konsumenckie. Ba! nawet prawo jest inne - bez narażania się na poważne konsekwencje nie można wysłać oferty ani zadzwonić do kogo się chce z propozycją sprzedaży artykułu. Zresztą telefon, lecz wciąż ważny w pracy handlowca, coraz rzadziej stanowi narzędzie pierwszego kontaktu.
Z jednej strony pozyskiwanie "leadów sprzedażowych" stało się osobną branżą, z której usług korzysta coraz więcej osób i firm. Z drugiej - dzisiaj praktycznie każdy coś sprzedaje. Najciekawsze jest jednak to, iż mimo rygorystycznych przepisów, rozwoju oraz powszechnej i nietrudnej dostępności wiedzy na temat tego, jak sprawnie sprzedawać, w samym procesie sprzedaży niedużo się zmieniło. Wciąż kupujemy dla tych samych powodów, dla których kupowaliśmy 10 lat temu. Prawidłowy handlowiec, na jakimkolwiek stanowisku żeby się znajdował, musi znać te powody i umieć efektywnie nimi zarządzać.
I tego właśnie uczy ta książka.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Mistrz sprzedaży. wydanie 4 rozszerzone i uaktualnione. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.