Zdjęcia produktu


Lean w biurze i usługach, AZ#D35A93EEEB/DL-ebwm/epub (Drew Locher)

(2019 / 254 / MT Biznes / Drew Locher / 9788380878839)
E-booki Drew Locher
Dostepność na dzień 22.11.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

38,30 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 38,30 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Lean w biurze i usługach, AZ#D35A93EEEB/DL-ebwm/epub

Jak dokonać transformacji w biurze i usługach, tak aby organizacja stała się bardziej wydajna i efektywna? Autor książki Lean w biurze i usługach, stawiając sobie za cel objaśnienie użycia metod Lean, wychodzi poza opis podstawowych narzędzi i skupia się na szczegółowym wyjaśnieniu kluczowych koncepcji szczupłego zarządzania w środowisku biurowym i usługowym.

Książka zaczyna się od analizy zarządzania strumieniem wartości, a następnie przechodzi do takich zagadnień, jak: praca standaryzowana, przepływ, zrównoważony system ssący, a także zarządzanie wizualne. W książce odnajdziemy omówienie podstawowych narzędzi Lean, m.in.

takich jak metoda 5S czy poka-yoke – techniki zapobiegania błędom. Autor rozkłada koncepcje Lean na części pierwsze, opisuje je w kontekście pozaprodukcyjnym i wyjaśnia, jak się je stosuje. Podając sporo przykładów, omawia komórki funkcyjne większości firm usługowych, a także obszary administracyjne zakładów produkcyjnych.

Korzystając z ponad dwudziestoletniego doświadczenia, autor prezentuje strategie wdrożeniowe oddzielnie dla każdej funkcji i działu w firmie. Przygląda się najczęstszym przeszkodom, na jakie mogą się natknąć osoby wprowadzające Lean, i podpowiada, jak sobie z nimi poradzić.

dodatkowo książka mieści zbiór formularzy, tabel, list kontrolnych, wzorów i arkuszy, które pomogą każdemu rozpoczynającemu pracę z Lean. *** W biurach i usługach, dzieje się dziś większość światowego biznesu.

Niestety, to właśnie procesy biurowe i usługowe posiadają w sobie typowo najwięcej bałaganu, pomyłek, przestojów i najróżniejszego rodzaju marnotrawstw. O ile nauczyliśmy się sprawnie wznosić jakość i wydajność procesów produkcji, o tyle w kwestii wydajnej organizacji biura i usług, niemało firm wciąż raczkuje.

Książka, którą trzymasz w ręce, to przewodnik zapraszający do spojrzenia na procesy usługowe z nieco innej perspektywy. Takiej, która pozwala odkryć ukryte w tych procesach marnotrawstwa i zamienić je na korzyści.

Tym, którzy obawiają się, że jest to skomplikowane i niełatwe, niech jako motto podczas lektury posłuży pierwsze zdanie z tej książki: „W szczupłym myśleniu, chodzi o zdrowy rozsądek…". KamiL Torczewski, Prezes Zarządu, Akademia Białego Kruka sp.

z o.o. Drew jest jednym z niewielu praktyków, którzy naprawdę rozumieją różnicę między szczupłym przedsiębiorstwem a szczupłą produkcją. Bill Beer, Wenger Corporation Prosty poradnik, który pomoże liderom w przeprowadzeniu transformacji niosącej korzyści im samych, ich pracownikom, a także procesom.

Glenn Marshall, Northrop Grumman Shipbuilding Jasne i skrupulatne metody stosowania szczupłego myślenia w procesach wspierających i administracyjnych, które sprawdzają się w prawie każdej branży. (…) Szczerze polecam tę książkę.

Brian Maskell, BMA Inc. *** Drew Locher jest aktualnie dyrektorem zarządzającym w Change Management Associates (CMA). CMA świadczy różne usługi konsultingowe, doradzając firmom w sprawach doskonalenia, a także rozwoju organizacyjnego.

gwarantuje wsparcie we wdrażaniu systemów zarządzania jakością, by polepszyć wyniki swoich klientów. Locher zajmuje się wdrażaniem prekursorskich strategii zarządzania w wielu firmach już od roku 1986. W latach 1986–1990 opracowywał i wdrażał programy doskonalenia w General Electric.

W roku 1990 opuścił GE, aby założyć CMA. Jest to spółka zrzeszająca ludzi posiadających podobną wizję zarządzania organizacją i jej doskonalenia. Jej członkowie poświęcają się wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań, aby pomóc swym klientom.

Podejście CMA skupia się na ergonomicznych wykorzystaniach – „ucz się w trakcie działania" to slogan dobrze podsumowujący ten fason pracy. W roku 1997 spółka CMA we współpracy z Amerykańskim Narodowym Instytutem Standardów i technice pracowała nad stworzeniem „Uniwersytetu Lean".

Locher jest autorem książki The Complete Lean Enterprise – Value Stream Mapping for Office and Administrative Process, wyodrębnionej nagrodą Shingo, przyznawaną m.in. Publikacjom opisującym najkorzystniejsze praktyki zarządzania wykorzystujące techniki i narzędzia szczupłego myślenia.

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    E-booki
  • Producent

    Drew Locher
  • ISBN

    9788380878839
  • Autor

    Drew locher
  • Wydawnictwo

    Mt biznes
  • Ilość stron

    254
  • Rok wydania

    2019
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Lean w biurze i usługach (sklep TaniaKsiazka.pl)
    38,30 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 38,30 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Lean w biurze i usługach, AZ#D35A93EEEB/DL-ebwm/epub. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

  • Lean w biurze i usługach, AZ#D35A93EEEB/DL-ebwm/epub

    Zobacz w sklepie Lean w biurze i usługach, AZ#D35A93EEEB/DL-ebwm/epub
    Drew Locher
    Jak dokonać transformacji w biurze i usługach, tak by organizacja stała się bardziej sprawna i sprawna? Autor książki Lean w biurze i usługach,...
    38,30 zł

Inne w kategorii E-booki