Tytuł Psychopedagogiczne mity 2. Dlaczego warto pytać o dowody Autorzy Tomasz Garstka, Andrzej Śliwerski Język polski Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska SA ISBN 978-83-8187-218-8 seria Inspiracje Edukacyjne Rok wydania 2019 liczba stron 564 Format pdf Spis treści PODZIĘKOWANIA 7
WPROWADZENIE 11
CZĘŚĆ I
WPROWADZENIE DO KRYTYCZNEGO MYŚLENIA W PRACY NAUCZYCIELA 19
ROZDZIAŁ 1
MYŚLEĆ KRYTYCZNIE, CZYLI JAK? 21
ROZDZIAŁ 2
JAK ZWODZI NAS WŁASNY UMYSŁ, A INNI WYKORZYSTUJĄ NASZE ZAUFANIE? 74
ROZDZIAŁ 3
JAK SPRAWDZAĆ TRAFNOŚĆ TEORII, RZETELNOŚĆ NARZĘDZI I sprawnOŚĆ METOD? 147
ROZDZIAŁ 4
NA CZYM POLEGA WCISKANIE KITU? 248
CZĘŚĆ II
„SPRAWDZAM!” 309
ROZDZIAŁ 5
NAUCZANIE CZYTANIA: GLOBALNIE I OD URODZENIA 311
ROZDZIAŁ 6
NADZIEJE I ZŁUDNE OBIETNICE TZW. METODY KRAKOWSKIEJ® 364
ROZDZIAŁ 7
EFEKT PIGMALIONA… A WZROST IQ UCZNIÓW 424
ROZDZIAŁ 8
NEUROFEEDBACK – (PRZE)REKLAMOWANY DLA DZIECI Z ADHD? 461
ROZDZIAŁ 9
CO MOŻNA WYCZYTAĆ Z RYSUNKU DZIECKA? 499
ZAKOŃCZENIE
O POTRZEBIE POZYTYWNEGO SCEPTYCYZMU 527
NA KONIEC... 557
O AUTORACH 559
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Psychopedagogiczne mity 2. dlaczego warto pytać o dowody. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.