Tytuł Uwiedź klienta. Marketing w social mediach Autor Monika Czaplicka Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN ISBN 978-83-01-20908-7 Rok wydania 2019 Warszawa Wydanie 1 ilość stron 204 Format mobi, epub Spis treści Social media 15 1. Miłość od pierwszego wejrzenia 17 1.1. Gdzie poznawać nowych partnerów? 17 1.2. Kogo szukasz? 17 1.3. Strategia poszukiwań 18 Ćwiczenie 18 1.3.1. ONS czy TJ? – cel 18 1.3.2. Festyniara, ciacho, kaszalot i towar – grupa docelowa 21 Ćwiczenie 24 1.3.3. Pikieta, branżówka – kanały komunikacji 26 Ćwiczenie 27 1.3.4. „Bułka przez bibiułkę, a ch… gołą ręką" – taktyka 27 Ćwiczenie 28 1.3.5. A czy p? Lokum? – zasoby 28 1.3.6. Lipton czy zdjęliśmy simlocka – ewaluacja 29 Ćwiczenie 29 1.3.7. Standardowe błędy strategiczne 31 1.4. Pierwsze spotkanie! 33 1.5 „Sex education" 34 2. Randka (nie) w ciemno 37 2.1. Randka w ciemno (prawie noc) 37 2.2. Znaj czas sposobny 38 2.2.1. Praktyczny przykład: salon fryzjerski 39 2.3. Idealna randka 41 2.4. Tale as old as time… 43 2.4.1. Użyteczny przykład: Allegro 44 2.5. Jeśli drzewo upadnie w lesie, ale nikt tego nie słyszy, to czy upadło? 45 2.6. Odkryjmy Amerykę na nowo 45 2.7. Widzą mnie, więc jestem 46 2.8. Poprzez żołądek do serca 47 2.8.1. Zasięg 47 2.8.2. Zaangażowanie 48 2.8.3. Wpływ 49 2.8.4. Akcja 49 2.9. Przeć naprzód 50 2.7.1. Nie myl klientów i prospektów 51 2.10. Miej rozdane, a będzie Ci dane – 3 × W 52 3. Sakramentalne „tak"! 54 3.1. Skąd mam wiedzieć, czy to już? 54 3.1.1. Lecz skąd wiedzieć, iż nasi kupujący są gotowi? 54 3.1.2. Użyteczny przykład: sklep z ubraniami 56 3.2. „The L Word" 56 3.2.1. Drip marketing czy lead nurturing? 57 3.3. Klientocentryzm 58 3.4. Trzeba być jakimś 59 3.4.1. Ale to oznacza, że będę odstraszać klientów! 60 3.4.2. DNA marki 61 3.5. Jak zamykać? 62 3.6. Nie ma sprzedaży bez wiedzy 62 3.6.1. Z partnerem lepiej 63 3.6.2. UTM 64 3.8. Nail it! 67 Ćwiczenie 70 3.8.1. Sprzedawaj 70 3.9. Nagi instynkt 71 Ćwiczenie 72 3.10. Miarka za miarkę 73 3.10.1. Funkcjonalny przykład: wskaźniki 74 3.10.2. Ergonomiczny przykład: towar dystrybuowany u partnerów 77 3.11. Sztuka kochania według Cialdiniego 78 4. I żyli długo i szczęśliwie 79 4.1. Bondage – budowanie relacji 79 4.1.1. Funkcjonalny przykład: NGO 83 4.2. 24/7/365 84 4.3. Marketing to maraton, a nie sprint 84 4.4. Czy „dzień dobry" ma ROI? 86 4.5. Lojalna Jola 86 4.5.1. Funkcjonalny przykład: agencja social media 88 4.5.2. Jak budować program lojalnościowy? 89 4.6. Lojalność to emocja 91 4.7. Wierność jest nudna 91 4.8. Powiedz mi, a zapomnę, pokaż mi, a zapamiętam, pozwól mi zrobić, a zrozumiem 92 4.8.1. Dziewięć i pół tygodnia – praca nad recenzjami 3 x P 93 4.9. Rabat? Stolica Maroka! 95 4.10. Partner, nie przyjaciel 96 Ćwiczenie 96 5. Techniki podrywu 98 5.1. A co z innymi kanałami komunikacji? 98 5.2. Wirus wszystko załatwi 99 5.3. „Oczy szeroko zamknięte" 99 5.3.1. Zrewiduj stronę 100 Ćwiczenie 100 5.3.2. Doszlifuj teksty (nie tylko na stronie www) 101 5.4. Prawie się udało! 102 5.4.1. Praktyczny przykład: produkt spożywczy 103 5.5. Algorytm miłości 104 5.5.1. Funkcjonalny przykład: pizzeria 108 5.5.2. Linkedin 110 5.6. Najkorzystniejszy kochanek w mieście – personal branding 112 5.7. Czułe słówka 115 5.7.1. Torowanie drogi do serca 116 5.7.2. Halo? 116 5.7.3. Podobieństwo i grupy 116 5.7.4. Błędy poznawcze 117 5.7.5. System 1 i System 2 119 5.7.6. Samospełniające się proroctwo 120 Ćwiczenie 120 5.8. Moje miasto, a w nim… 120 5.9. Na sexappeal składa się w połowie to, co kobieta ma, a w połowie to, co myślą, iż ma – employer branding 123 5.10. Dlaczego kupujący nie kupują? 126 5.10.1. Odrzucone zaręczyny 127 6. W buduarze… 128 6.1. Pejcz na klientów – RFM 128 6.2. Go the Distance, czyli jeśli masz liczyć, licz na siebie 129 6.3. Kamasutra 130 6.4. Do you think I’m sexy? 131 6.5. Korzystny content jest jak prawidłowy seks 133 6.6. Jakość pamięta się o niemało dłużej niżeli cenę 137 6.7. Swatka 138 6.8. Prawidłowy profil w social mediach 140 6.9. Reklamy na Facebooku i ich optymalizacja 141 Ćwiczenie 146 7. Stare dobre małżeństwo 147 7.1. Zamiast widzieć klienta w każdym człowieku, dostrzegajmy człowieka w każdym kliencie 147 7.2. Czy klient to nasz pan? 149 Ćwiczenie 149 7.3. Never second best 150 Ćwiczenie 151 7.4. Wychowanie to wyzwanie 151 7.5. Patrz na konsumentów jak na klientów na całe życie! 152 7.6. Są zbliżenia, które prowadzą nad wyraz daleko 154 7.7. Zasady bezpiecznego seksu – zasada 8P 155 7.8. Dekalog małżeński, czyli dobra obsługa klienta 157 7.8.1. Użyteczny przykład: sklep z gadżetami dla dzieci 158 7.8.2. Dekalog 159 7.8.3. Poręczny przykład: księgarnia 159 7.8.4. Dekalog 160 7.8.5. Użyteczny przykład: marka telefonów 161 7.8.6. Dekalog 161 7.8.7. Praktyczny przykład: hotel 164 7.8.8. Dekalog 165 7.8.9. Praktyczny przykład: marka telewizorów 166 7.8.10. Użyteczny przykład: sklep z gadżetami dla dzieci (odpowiedź) 166 7.9. Jak uniknąć rozwodu? 167 7.9.1. Bez orzeczenia o winie… 168 7.10. Mamy dwoje oczu i uszu oraz jedną… klawiaturę 169 7.10.1. Dlaczego nie słuchamy? 169 7.10.2. Skąd wiedzieć, że masz problem ze słuchaniem? 170 7.10.3. Po co słuchać uchem, a nie brzuchem? 171 7.11. Jeśli nie chcesz mojej zguby, krokodyla daj mi luby 171 7.11.1. Poręczny przykład: panele podłogowe 172 7.12. Biznes nie jest o tym, co sprzedajesz, lecz komu służysz 173 7.13. Odpowiadać czy nie odpowiadać? 174 8. Poliamoria w praktyce 176 8.1. Kiedy mieć na to wszystko czas? 176 8.2. Recykling treści 178 8.3. Gdy któraś jest w moim guście, zaraz marzę o rozpuście 180 8.4. […] w nauce, podobnie jak w miłości, koncentrowanie się na technice prowadzi łacno do impotencji 181 Ćwiczenie 182 8.5. Oprogramowanie jest jak seks – ulepszone, jeśli nie trzeba za nie płacić 183 9. MILF-y, kuguarzyce, ogiery i tatuśkowie 184 9.1. Nie potrzebujesz więcej klientów 184 9.1.1. Poręczny przykład: coaching 185 9.1.2. Funkcjonalny przykład: dziury w lejku 187 9.2. Nie-lejek durszlakowy 188 9.3. Niebezpieczne związki – proces życia 194 9.4. Nowa szprycha 194 9.4.1. Praktyczny przykład: preparat na żylaki, deski sedesowe, preparaty na hemoroidy 195 9.5. Kabaret? – ścieżka zakupowa 196 Do zobaczenia! 198 Absolwent – spis tematów 199 Spis rysunków 200 Bibliografia, czyli polecam w dodatku 203
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Uwiedź klienta. marketing w social mediach. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.