Zdjęcia produktu


Działania promocyjne w kształtowaniu preferencji konsumentów (Anna Irena Szymańska)

(2019 / 194 / Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie / Anna Irena Szymańska / 9788380843165)
E-booki Anna Irena Szymańska
Dostepność na dzień 24.11.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

8,55 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 8,55 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Działania promocyjne w kształtowaniu preferencji konsumentów

Ważne i wciąż aktualne kwestie zachowań konsumentów na rynku od lat skupiają uwagę ekonomistów, psychologów i socjologów. Centralną kategorią opracowania jest kategoria „preferencje konsumentów”, a więc pojęcie, które bezpośrednio odnieść można do potrzeb, popytu oraz pragnień konsumentów.

Głównym celem pracy jest wyznaczonie wpływu promocji na preferencje konsumentów, a także wynikające z nich deklarowane zachowania zakupowe.

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    E-booki
  • Producent

    Anna Irena Szymańska
  • ISBN

    9788380843165
  • Autor

    Anna irena szymańska
  • Wydawnictwo

    Uniwersytet pedagogiczny w krakowie
  • Ilość stron

    194
  • Rok wydania

    2019
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Działania promocyjne w kształtowaniu preferencji konsumentów (sklep TaniaKsiazka.pl)
    8,55 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 8,55 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Działania promocyjne w kształtowaniu preferencji konsumentów. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki