Niniejsze opracowanie teoretycznie analizuje losy polskiego handlu i jego rozwoju od początku lat 90. W roku 1990 rozpoczął się cykl związany z dobrobytem w polskim handlu. To wtedy do Polski zaczęły napływać produkty, które nie były dostępne dla społeczeństwa, zaczęły dodatkowo powstawać punkty handlowe proponujące coraz to świeże produkty (produkty repozycjonowane – istniejące produkty kierowane na nowe rynki lub segmenty rynku), co oczywiście spowodowane było sytuacja polityczną kraju.
Na podstawie teoretycznej analizy można wnioskować przyczyny, które pomogły niektórym produktom przetrwać do dnia dzisiejszego i stać się produktami o lepszej, wyższej jakości, pomimo zwiększającej się po 1990 roku konkurencji na rynku wewnętrznym.
Przedstawiony jest stosunek inwestorów zewnętrznych do polskich marek produktów, do których prawa nabyli oni wraz z inwestycją kapitału w określonym przedsiębiorstwie. Opracowanie prezentuje ewolucję polskiego handlu związanego z promocją w coraz pokaźniejszym stopniu postępową, nowymi niestandardowymi formami sprzedaży, które nie były niezbędne na początkach przemian związanych z żywnością z powodu wielkiej chłonności rynku.
Z upływem lat i przeobrażeniami, które przeszły przez Polskę, coraz pokaźniejszym zbytem cieszą się produkty elitarne, które znamionują się z zasady wysoką jakością. Autorka
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Handel i jego rozkwit po roku 1989 - (PDF). Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.