Tytuł Kreowanie wizerunku kandydata na urząd publiczny w Polsce Autorzy Adam Figiel, Magda Ziembińska Język polski Wydawnictwo Edu-Libri ISBN 978-83-65648-98-3 Rok wydania 2019 Kraków-Legionowo Wydanie 1 liczba stron 132 Format pdf, epub, mobi Spis treści Wykaz użytych skrótów
Wstęp
1. Rozwój demokracji na świecie
1.1. Pojęcie demokracji
1.2. Teorie demokracji
1.3. Historia rozwoju demokracji
1.4. Rodzaje systemów demokratycznych i ich efektywność
2. Public relations jako podstawowy element tworzenia wizerunku
2.1. Istota, cele i funkcje współczesnego public relations
2.2. Metody oddziaływania public relations
2.3. Budowanie wizerunku jako cel public relations
2.4. Public relations a propaganda
3. Kierunki ewolucji opinii publicznej w Polsce
3.1. Pojęcie i rola badań opinii publicznej
3.2. Analiza wyników wyborów parlamentarnych i prezydenckich przeprowadzonych w Polsce po 1989 roku
3.3. Wnioski dotyczące kierunków ewolucji opinii publicznej w Polsce
4. Kreowanie wizerunku kandydata na urząd Prezydenta RP – potencjalne kierunki
4.1. Analiza wydajności budowania wizerunku kandydatów w wyborach prezydenckich w 2015 roku
4.2. Podsumowanie strategii budowania wizerunków kandydatów w wyborach prezydenckich 2015 roku
Zakończenie
Bibliografia
Indeks
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Kreowanie wizerunku kandydata na urząd publiczny w polsce. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.