W skrypcie przedstawiono użyteczne aspekty implementacji aplikacji desktopowych w języku Java, wyekwipowany w graficzny interfejs użytkownika, zbudowany w oparciu o bibliotekę Swing. Omówiono podstawowe części składowe wspomnianej biblioteki wraz z mechanizmami programowymi obsługi zdarzeń wysokopoziomowych i zdarzeń związanych z klawiaturą i myszką.
Osobne rozdziały poświęcono aplikacjom wielowątkowym oraz przechowywaniu informacji w plikach. Na zakończenie poruszono złożone problemy dystrybucji aplikacji do ich użytkowników. Liczne przykłady kodów źródłowych ilustrujących omówione zagadnienia powinny ułatwić czytelnikom przyswojenie zawartości opracowania.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Podstawy tworzenia interfejsu graficznego aplikacji desktopowych w języku java, AZ#A4C7CE85EB/DL-ebwm/pdf. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.