Budowanie niebanalnych gier AAA przy użyciu UE 4 aby zbudować prostą strzelankę od zera, starczy szybko nadpisać istniejące już klasy UE4, po czym dodać i zaim-plementować proste funkcje C++ podczas ich konstruowania.
Prawdziwa zabawa początkuje się później. Zbudujemy postać gracza z rozbudowanym sterowaniem, utworzymy logikę tej postaci, zmienianie broni, ataki i ruch, przechodzenie między scenami i stopniami, zachowywanie ekwipunku i parametrów i mnóstwo innych.
Pokażemy także budowanie wroga kontrolowanego poprzez sztuczną inteligencję, jak i fizyczną symulację uderzeń pocisków. Czytelnik zapozna się także z innowacyjnymi funkcjami, jak Volumetric Lightmaps realizujące wstępnie obliczone oświetlenie albo Atmospheric i Volumetric Fog, zezwalające wytwarzać progresywne efeky wizualne.
W dalszym ciągu ukazujene są narzędzia konieczne do zbudowania filmowych przerywników zapewniających pro-fesjonalne wrażenia w rozgrywce i prowadzące opowieść. Po drodze zostanie zastosowany solidny interfejs użytkownika, w tym możliwość zapisu i ładowania stanu gry w dowolnym momencie.
Pokazane też zostanie przygotowanie i budowanie wersji VR i AR, a także przeniesienie ich z edyto-ra do rzeczywistego świata, przy czym zbudujemy dwa nowe projekty dla tych całkiem nowych obszarów UE4 i zinte-grujemy z AR klasy z głównego projektu!
Po ukończeniu książki Czytelnik będzie znał wszystkie główne funkcje UE4 i będzie w stanie sprawić, że wymarzona poprzez niego gra stanie się rzeczywistością dzięki Unreal Engine 4.18+. Umiejętności, które można zdobyć: Podstawy tworzenia gry bitewnej, pozwalające na pracę z innymi systemami krytycznymi dla rozgrywki: sterowanie, obsługa ekwipunku, przeciwnicy sterowani przez AI, interfejs użytkownika i dźwięk Korzystanie z narzędzi skuteczności i kompletowanie efektów używanie do możliwości platformy w edytorze tworzyw udoskonalanie efektów wizualnych przy użyciu takich systemów UE4, jak Volumetric Lightmaps, Precomputed Lighting albo przerywniki filmowe Poznanie metod przechodzenia pomiędzy scenami lub poziomami u strategie zarządzania Implementacja zgodności czasowej dźwięku i animacji Integracja Augmented Reality z grą przy użyciu nowego narzędzia ARKit i wsparcia dla ARCore wykonywanie niemal dowolnej logiki gry poprzez skryptowanie blueprintów i rozumienie, kiedy należy ją implemen-tować w C++
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Tajniki projektowania gier w unreal engine 4. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.