Zdjęcia produktu


Tajniki projektowania gier w unreal engine 4 (Matt Edmonds)

(nauka, technika, informatyka / 2019 / 358 / Promise / Matt Edmonds / 9788375413953)
E-booki Matt Edmonds
Dostepność na dzień 20.05.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

54,61 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 54,61 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Tajniki projektowania gier w unreal engine 4

Budowanie niebanalnych gier AAA przy użyciu UE 4 aby zbudować prostą strzelankę od zera, starczy szybko nadpisać istniejące już klasy UE4, po czym dodać i zaim-plementować proste funkcje C++ podczas ich konstruowania.

Prawdziwa zabawa początkuje się później. Zbudujemy postać gracza z rozbudowanym sterowaniem, utworzymy logikę tej postaci, zmienianie broni, ataki i ruch, przechodzenie między scenami i stopniami, zachowywanie ekwipunku i parametrów i mnóstwo innych.

Pokażemy także budowanie wroga kontrolowanego poprzez sztuczną inteligencję, jak i fizyczną symulację uderzeń pocisków. Czytelnik zapozna się także z innowacyjnymi funkcjami, jak Volumetric Lightmaps realizujące wstępnie obliczone oświetlenie albo Atmospheric i Volumetric Fog, zezwalające wytwarzać progresywne efeky wizualne.

W dalszym ciągu ukazujene są narzędzia konieczne do zbudowania filmowych przerywników zapewniających pro-fesjonalne wrażenia w rozgrywce i prowadzące opowieść. Po drodze zostanie zastosowany solidny interfejs użytkownika, w tym możliwość zapisu i ładowania stanu gry w dowolnym momencie.

Pokazane też zostanie przygotowanie i budowanie wersji VR i AR, a także przeniesienie ich z edyto-ra do rzeczywistego świata, przy czym zbudujemy dwa nowe projekty dla tych całkiem nowych obszarów UE4 i zinte-grujemy z AR klasy z głównego projektu!

Po ukończeniu książki Czytelnik będzie znał wszystkie główne funkcje UE4 i będzie w stanie sprawić, że wymarzona poprzez niego gra stanie się rzeczywistością dzięki Unreal Engine 4.18+. Umiejętności, które można zdobyć: Podstawy tworzenia gry bitewnej, pozwalające na pracę z innymi systemami krytycznymi dla rozgrywki: sterowanie, obsługa ekwipunku, przeciwnicy sterowani przez AI, interfejs użytkownika i dźwięk Korzystanie z narzędzi skuteczności i kompletowanie efektów używanie do możliwości platformy w edytorze tworzyw udoskonalanie efektów wizualnych przy użyciu takich systemów UE4, jak Volumetric Lightmaps, Precomputed Lighting albo przerywniki filmowe Poznanie metod przechodzenia pomiędzy scenami lub poziomami u strategie zarządzania Implementacja zgodności czasowej dźwięku i animacji Integracja Augmented Reality z grą przy użyciu nowego narzędzia ARKit i wsparcia dla ARCore wykonywanie niemal dowolnej logiki gry poprzez skryptowanie blueprintów i rozumienie, kiedy należy ją implemen-tować w C++

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    E-booki
  • Producent

    Matt Edmonds
  • ISBN

    9788375413953
  • Autor

    Matt edmonds
  • Wydawnictwo

    Promise
  • Ilość stron

    358
  • Rok wydania

    2019
  • Tematyka

    Nauka, technika, informatyka
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Tajniki projektowania gier w Unreal Engine 4 (sklep TaniaKsiazka.pl)
    54,61 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 54,61 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Tajniki projektowania gier w unreal engine 4. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki