Właściwa diagnoza psychopedagogiczna jest ważna na każdym etapie rozwoju dziecka,bardzo istotna, gdy dziecko przygotowuje się do tranzycji z przedszkola do szkoły, ponieważ osiąganie gotowości do stawania się aktywnym uczestnikiem procesu edukacji szkolnej nie jest związane z jedna lub kilkoma właściwościami psychofizycznymi,opiera się na harmonijnym współgraniu wszelkich aspektów ogólnego rozwoju dziecka.
[…] Barbara Cygan wpisuje się swą publikacją w obszar rozwiązań funkcjonalnych ważnych dla pedagogiki, nad wyraz w kontekście znaczenia diagnozy interakcyjnej i wspomagania i wspierania dzieci ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi, co pokazuje w zamieszczonym w książce case study.
dr hab. Hanna Krauze-Sikorska, prof. UAM
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Diagnoza małego dziecka. konteksty interdyscyplinarne. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.