Filmy, które zostały opracowane w niniejszym podręczniku, mają różne wartości językowo-realioznawcze. Zaproponowałyśmy filmy krótkometrażowe, które ze względu na swoją niewielką pojemność nadają się do wykorzystania w pełni w trakcie dowolnych zajęć. Komplet oferowanych filmów ma pełnić jednak nie tylko funkcję urozmaicenia lekcji, lecz także zapełniać lukę, która wytworzyła się w materiale proponowanym przez współczesne podręczniki do nauki jpjo. Filmy ujęte w książce tworzą swoisty katalog pretekstów do rozmowy na tematy nieprzystępne, pomijane poprzez większość podręczników. Zagadnienia kulturowe do poszczególnych filmów to tylko jedna z części oferowanych jednostek lekcyjnych. Poza nimi oferujemy pakiet przeróżnych (kształtujących wszystkie efektywności językowe) ćwiczeń dostosowanych tematycznie do mocnej produkcji. Podstawowym celem podręcznika jest rozwijanie u studentów efektywności komunikacyjnej. W poszczególnych scenariuszach ani w zawartych w nich ćwiczeniach nie zostały określone stopnie językowe. Nie określałyśmy ich świadomie i celowo, aby dać nauczycielowi lub lektorowi możliwość dostosowania poszczególnych składników do potrzeb i zainteresowań grupy.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Polska półka filmowa. krótkometrażowe filmy aktorskie i animowane w nauczaniu języka polskiego jako obcego. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.