Zdjęcia produktu


Zarządzanie marketingowo-logistyczne (Sabina Kauf, Marzena Kramarz, Adam Sadowski)

(2019 / 146 / Wydawnictwo Naukowe PWN / Adam Sadowski;Sabina Kauf;Marzena Kramarz / 9788301205430)
E-booki Sabina Kauf, Marzena Kramarz, Adam Sadowski
Dostepność na dzień 25.11.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

57,93 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 57,93 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Zarządzanie marketingowo-logistyczne

Tytuł Zarządzanie marketingowo-logistyczne Podtytuł Kontekst stabilnego rozwoju Autorzy Sabina Kauf, Marzena Kramarz, Adam Sadowski Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN ISBN 978-83-01-20543-0 Rok wydania 2019 Warszawa Wydanie 1 liczba stron 146 Format mobi, epub Spis treści Wprowadzenie 7 ROZDZIAŁ 1. Założenia i ewolucja zrównoważonego rozwoju (Adam Sadowski) 13 1.1. Filozofia zrównoważonego rozwoju. Źródła i przyczyny powstania 13 1.2. Ewolucja pojęcia i zasady zrównoważonego rozwoju 18 1.3. Zasady stabilnego rozwoju 21 ROZDZIAŁ 2. W kierunku marketingu jednostajnego (Sabina Kauf ) 27 2.1. Trendy i tendencje rozwojowe w marketingu 27 2.2. Marketing 3.0 jako wyraz „uspołecznienia" gospodarki 36 2.3. Marketing jednostajny jako odpowiedź na zapotrzebowania współczesnych konsumentów 47 ROZDZIAŁ 3. Współczesne wyzwania logistyki (Marzena Kramarz) 55 3.1. Kierunki zmian w zarządzaniu przepływami materiałowymi 55 3.2. Wpływ megatrendów na logistykę i łańcuchy dostaw 64 3.3. Zrównoważony rozwój jako wyzwanie dla współczesnej logistyki 79 ROZDZIAŁ 4. Marketing i logistyka w strukturze zarządzania przedsiębiorstwem – współczesne wyzwania z perspektywy stabilnego rozwoju (Sabina Kauf, Marzena Kramarz) 85 4.1. Kreowanie wartości jako podstawa integracji marketingu i logistyki 85 4.2. Wkomponowanie marketingu i logistyki w strukturę zarządzania przedsiębiorstwem 93 4.3. Usieciowienie jako główna przesłanka integracji marketingu i logistyki w zarządzaniu przedsiębiorstwem i łańcuchem dostaw 102 4.4. Zarządzanie marketingowo-logistyczne wobec wyzwań stabilnego rozwoju 109 ROZDZIAŁ 5. Model zarządzania marketingowo-logistycznego z perspektywy zrównoważonego rozwoju – próba identyfikacji (Sabina Kauf, Marzena Kramarz, Adam Sadowski) 115 5.1. Konceptualizacja modelu jednostajnego zarządzania marketingowo-logistycznego 115 5.2. Instrumenty zrównoważonego zarządzania marketingowo-logistycznego 120 5.3. Efekty i obszary zastosowań stabilnego zarządzania marketingowo-logistycznego 127 Podsumowanie 135 Bibliografia 137

Dane oraz specyfikacja:

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Zarządzanie marketingowo-logistyczne (sklep TaniaKsiazka.pl)
    57,93 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 57,93 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Zarządzanie marketingowo-logistyczne. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

  • Zarządzanie marketingowo-logistyczne

    Zobacz w sklepie Zarządzanie marketingowo-logistyczne
    Sabina Kauf, Marzena Kramarz, Adam Sadowski
    Tytuł Zarządzanie marketingowo-logistyczne Podtytuł Kontekst jednostajnego rozwoju Autorzy Sabina Kauf, Marzena Kramarz, Adam Sadowski Język...
    57,93 zł

Inne w kategorii E-booki