Dlaczego tylko w trakcie niektórych prezentacji handlowych kupujący słuchają i oglądają z wypiekami na twarzy, czują się podekscytowani, z przekonaniem kupują, nigdy nie zwracają towaru i polecają towar swym znajomym?
Jeżeli jesteś handlowcem i ukazujesz oferty klientom, poprawnie znasz wyraz znudzenia na ich twarzach, nieobecne spojrzenia, postawę obronną, podejrzliwość, wahanie się i podchwytliwe pytania...
Ale bywa także inaczej.
Zdarzyło mi się kilka razy wysłuchać takiej prezentacji, iż do dziś pamiętam uczucie fascynacji, narastającą ekscytację, przemykające przez moją głowę marzenia o posiadaniu proponowanego przedmiotu albo korzystaniu z oferowanej usługi.
Towarzyszyło temu coraz intensywniejsze pragnienie, aby to mieć. W moich myślach uruchamiał się kalkulator, wyliczający różnorodne opcje i sposoby zdobycia pieniędzy na zakup. Cena traciła na znaczeniu, bo najważniejsze było pragnienie, aby to posiadać! Stan, w jakim się znajdowałem, można podsumować jednym zdaniem: "Wyżebrzę, pożyczę albo ukradnę, lecz będę to posiadać!".
Jak nad wyraz zależy Ci na tym,klienci w taki sposób reagowali na Twoją prezentację?
Jeżeli myślisz sobie dzisiaj, że owszem, ale nie z Twoimi klientami, nie przy tym produkcie, nie w tej sytuacji, nie na tym rynku, nie w tym kraju lub mieście, ta książka może okazać się najważniejszą zwrotnicą w Twoim życiu zawodowym. Zwrotnicą, która przekieruje Cię na nowy tor - łatwiejszej pracy, wielokrotnie pokaźniejszych pieniędzy, dostatku i zrealizowanych marzeń!
Zacznij przyprawiać swoje handlowe relacje szczyptą hipnozy. Wywołuj u rozmówcy stan, w którym nie może i nie chce oderwać uwagi od Ciebie i Twojej oferty. Stan, kiedy wpływasz na percepcję, emocje i zachowanie drugiego człowieka. Stan kupowania!
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Hipnotyczna prezentacja w sprzedaży bezpośredniej. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.