"Książka, którą przeczytasz w godzinę, lecz korzyści z niej będziesz czerpał poprzez lata. W jaki sposób chaos może budować zysk w firmie? Czy należy płacić pracownikom za to, że popełniają błędy i dlaczego należy to robić? Jaką rolę odgrywa współczynnik KDB i czym kierują się ludzie, dla których jest ważny? Na te i mnóstwo innych pytań odszukasz odpowiedź w tym nietypowym poradniku.
To pierwszy biznesowy stand-up, który kopie, drażni i śmieszy jednocześnie. Dużo solidnej wiedzy, spektakularnych pomysłów i sporo argumentów twardych jak kamienie – oto świetny oręż do walki o pozycję marketingu w firmie.
Autor wbija kij w mrowisko. Ukazuje, jak model organizacji, a także fałszywe przekonania marketerów wpływają na skuteczność marketingu. Proponuje więc w książce solidną kurację. Sądzę, iż nadszedł najkorzystniejszy czas na takie książki.
Jacek Szlak – redaktor naczelny portalu Marketing przy Kawie Autor dobitnie punktuje problemy współczesnego marketingu i zarządzania, podpowiadając równocześnie mnóstwo nowoczesnych rozwiązań. Rewelacyjna lektura dla każdego CEO i CMO.
Rastislav Čavojský, CEO I.D.C. Polonia S.A. Jeżeli ta książka Cię nie dotyczy, to znaczy, że jesteś w wąskim gronie spełnionych marketerów. Pozostali znajdą w książce inspirację, jak dołączyć do grona najlepszych.
Łukasz Wala, Digital Manager, Grupa Maspex Obowiązkowa lektura dla każdego Prezesa Zarządu, któremu zależy na synergii pomiędzy projektami marketingu, pracą innych działów a celami biznesowymi. Łukasz Wołek - CEO agencji komunikacji marketingowej Abanana Piotr Golczyk, poprzez ostatnie lata odpowiedzialny za marketing operacyjny w globalnej spółce IT, gdzie zbudował i prowadził kilkudziesięcioosobową wewnętrzną agencję digitalowo-kreatywną.
Wcześniej związany z agencjami reklamowymi i największym w Polsce portalem internetowym. Propagator automatyzacji marketingu, decyzji podejmowanych na podstawie informacji, innowacyjnego zarządzania oraz rozliczania się marketingu z efektów biznesowych.
Prywatnie ojciec dwóch synów, fascynat AI, postępowego budownictwa, prozy S.Lema i P.K.Dicka. Www.linkedin.com/in/piotrgolczyk/ www.golczyk.com"
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Jak zbudować efektywny dział marketingu?. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.