Zdjęcia produktu


Jak zbudować efektywny dział marketingu? (Piotr Golczyk)

(2018 / 160 / Novae Res / Piotr Golczyk / 9788381472807)
E-booki Piotr Golczyk
Dostepność na dzień 25.11.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

19,18 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 19,18 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Jak zbudować efektywny dział marketingu?

"Książka, którą przeczytasz w godzinę, lecz korzyści z niej będziesz czerpał poprzez lata. W jaki sposób chaos może budować zysk w firmie? Czy należy płacić pracownikom za to, że popełniają błędy i dlaczego należy to robić? Jaką rolę odgrywa współczynnik KDB i czym kierują się ludzie, dla których jest ważny? Na te i mnóstwo innych pytań odszukasz odpowiedź w tym nietypowym poradniku.

To pierwszy biznesowy stand-up, który kopie, drażni i śmieszy jednocześnie. Dużo solidnej wiedzy, spektakularnych pomysłów i sporo argumentów twardych jak kamienie – oto świetny oręż do walki o pozycję marketingu w firmie.

Autor wbija kij w mrowisko. Ukazuje, jak model organizacji, a także fałszywe przekonania marketerów wpływają na skuteczność marketingu. Proponuje więc w książce solidną kurację. Sądzę, iż nadszedł najkorzystniejszy czas na takie książki.

Jacek Szlak – redaktor naczelny portalu Marketing przy Kawie Autor dobitnie punktuje problemy współczesnego marketingu i zarządzania, podpowiadając równocześnie mnóstwo nowoczesnych rozwiązań. Rewelacyjna lektura dla każdego CEO i CMO.

Rastislav Čavojský, CEO I.D.C. Polonia S.A. Jeżeli ta książka Cię nie dotyczy, to znaczy, że jesteś w wąskim gronie spełnionych marketerów. Pozostali znajdą w książce inspirację, jak dołączyć do grona najlepszych.

Łukasz Wala, Digital Manager, Grupa Maspex Obowiązkowa lektura dla każdego Prezesa Zarządu, któremu zależy na synergii pomiędzy projektami marketingu, pracą innych działów a celami biznesowymi. Łukasz Wołek - CEO agencji komunikacji marketingowej Abanana Piotr Golczyk, poprzez ostatnie lata odpowiedzialny za marketing operacyjny w globalnej spółce IT, gdzie zbudował i prowadził kilkudziesięcioosobową wewnętrzną agencję digitalowo-kreatywną.

Wcześniej związany z agencjami reklamowymi i największym w Polsce portalem internetowym. Propagator automatyzacji marketingu, decyzji podejmowanych na podstawie informacji, innowacyjnego zarządzania oraz rozliczania się marketingu z efektów biznesowych.

Prywatnie ojciec dwóch synów, fascynat AI, postępowego budownictwa, prozy S.Lema i P.K.Dicka. Www.linkedin.com/in/piotrgolczyk/ www.golczyk.com"

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    E-booki
  • Producent

    Piotr Golczyk
  • ISBN

    9788381472807
  • Autor

    Piotr golczyk
  • Wydawnictwo

    Novae res
  • Ilość stron

    160
  • Rok wydania

    2018
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Jak zbudować efektywny dział marketingu? (sklep TaniaKsiazka.pl)
    19,18 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 19,18 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Jak zbudować efektywny dział marketingu?. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki