Zdjęcia produktu


Kulturowe kody reklamy. świat znaczeń w reklamie z perspektywy socjalizacji, 2DBB478EEB (Emilia Bańczyk)

(2018 / 226 / Uniwersytet Śląski / Emilia Bańczyk / 9788322634561)
E-booki Emilia Bańczyk
Dostepność na dzień 22.11.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

21,95 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 21,95 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Kulturowe kody reklamy. świat znaczeń w reklamie z...

Założeniem publikacji jest rekonstrukcja socjalizacyjnej oferty reklamy. Podjęcie tego tematu integruje się ze współczesnymi przeobrażeniami kulturowymi i wynika z obserwacji,obecnie procesowi wchodzenia jednostki do społeczeństwa coraz częściej towarzyszą media i z uznania, że w dzisiejszym świecie ogromną rolę – jako transfer wiedzy ogólnospołecznej – odgrywa reklama.

Te dwa pojęcia: socjalizacja i reklama stały się przedmiotem opisu w części teoretycznej pracy. By ocenić socjalizacyjny potencjał reklamy, badaniu poddane zostały spoty reklamowe emitowane na kanale TVP ABC.

Dzieci jako adresaci bajek stają się tutaj bowiem samoistnie odbiorcami wielu przekazów reklamowych, które dostarczają wiedzy nie tylko o produktach, lecz też o stylach życia i świecie wartości. Reklama jako przekaz multikodowy poddana została badaniu przy pomocy trzech najróżniejszych metod, co umożliwiło pokazanie wielowymiarowości potencjału jej oddziaływania.

Polimetodologiczną analizę spotów reklamowych otwiera analiza zawartości, przybliżająca charakterystykę reklamowanych produktów i propagowanych w spotach wartości i ról społecznych, w jakich obsadzani zostają bohaterowie reklam.

Analiza semiologiczna z kolei pozwala na uchwycenie tego, w jaki sposób pojedyncze spoty w warstwie fabularnej reprodukują zastany porządek społeczny i w jaki sposób go modyfikują. Wreszcie badaniu poddano teksty mówione reklam i z wykorzystaniem koncepcji Lubelskiej Szkoły Etnolingwistycznej opisany został wyłaniający się z nich językowy obraz świata.

Atutem pracy jest aktualność analizowanego materiału badawczego i wieloaspektowy opis przedmiotu badania, czyli spotów reklamowych, pozwalający na uchwycenie bogactwa nakładających się na siebie znaczeń, które tworzą określony świat wartości.

Publikacja skierowana jest do pedagogów, psychologów i językoznawców, a także do świadomych rodziców. Może również stanowić ciekawą lekturę dla wszystkich osób zainteresowanych relacją media – dziecko.

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    E-booki
  • Producent

    Emilia Bańczyk
  • ISBN

    9788322634561
  • Autor

    Emilia bańczyk
  • Wydawnictwo

    Uniwersytet śląski
  • Ilość stron

    226
  • Rok wydania

    2018
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Kulturowe kody reklamy. Świat znaczeń w reklamie z perspektywy socjalizacji (sklep TaniaKsiazka.pl)
    21,95 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 21,95 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Kulturowe kody reklamy. świat znaczeń w reklamie z perspektywy socjalizacji, 2DBB478EEB. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki