Zdjęcia produktu


Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym (Małgorzata Bartosik-Purgat)

(2018 / 368 / Wydawnictwo Naukowe PWN / Małgorzata Bartosik-Purgat / 9788301203290)
E-booki Małgorzata Bartosik-Purgat
Dostepność na dzień 20.05.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

75,05 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 75,05 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym

Tytuł świeże media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym Autor Małgorzata Bartosik-Purgat Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN ISBN 978-83-01-20329-0 Rok wydania 2018 Warszawa Wydanie 1 liczba stron 368 Format mobi, epub Spis treści Wstęp 9 1. Komunikacja marketingowa w świetle rozwoju internetu – podstawy teoretyczne2. Nowe media jako środowisko komunikacji marketingowej 71 2.1. Świat 3.0 w kontekście rozwoju internetu 73 2.2. Istota i charakterystyka nowych mediów 77 2.3. Media społecznościowe jako typ nowych mediów 82 2.3.1. Media społecznościowe – istota i znaczenie 82 2.3.2. Cechy i funkcje mediów społecznościowych 85 2.3.3. Rodzaje mediów społecznościowych w świetle wybranych klasyfikacji 88 2.4. Możliwości wykorzystania nowych mediów w komunikacji marketingowej – ujęcie teoretyczne 94 2.4.1. Teoretyczne podstawy zastosowania nowych technologii z perspektywy indywidualnych użytkowników – model akceptacji technologii 94 2.4.2. Użycie nowych mediów w strategiach marketingowych przedsiębiorstw – świeże koncepcje marketingowe 97 2.5. Możliwości wykorzystania nowych mediów w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw na rynkach B2B i B2C 106 3. Uwarunkowania wykorzystania nowych mediów w procesach internacjonalizacji działalności przedsiębiorstw 117 3.1. Klasyfikacja determinant zastosowania nowych mediów w międzynarodowej komunikacji marketingowej 119 3.2. Determinanty endogeniczne 121 3.2.1. Stopień internacjonalizacji przedsiębiorstwa 121 3.2.3. Wielkość przedsiębiorstwa 129 3.2.2. Rodzaj produktów oferowanych przez przedsiębiorstwo 133 3.3. Determinanty egzogeniczne 139 3.3.1. Czynniki ekonomiczne 139 3.3.2. Czynniki technologiczne 142 3.3.3. Czynniki demograficzne 147 3.3.4. Czynniki kulturowe 154 3.3.5. Czynniki polityczno-prawne 158 4. Nowe media a skuteczność i skuteczność komunikacji marketingowej 161 4.1. Efekty komunikacji marketingowej – próba identyfikacji 163 4.2. Efekty, wydajność i produktywność komunikacji marketingowej w wymiarze działania całego przedsiębiorstwa – dylematy interpretacyjne 167 4.3. Pomiar skuteczności i sprawności komunikacji marketingowej – metody i wskaźniki 171 4.4. Produktywność i sprawność komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych – zagadnienia pomiaru 176 5. Nowe media w komunikacji marketingowej a efekty działalności przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym – założenia badawcze 185 5.1. Metodyka badania 187 5.1.1. Pytania badawcze, cel główny i cele szczegółowe 187 5.1.2. Zakres badań i hipotezy badawcze 189 5.1.3. Metoda badawcza i dobór próby 191 5.2. Determinanty zastosowania nowych mediów w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym – schemat zależności 196 5.3. Charakterystyka próby badawczej 198 6. Nowe media w komunikacji marketingowej badanych przedsiębiorstw na rynkach B2B – wyniki badań empirycznych 203 6.1. Rodzaje nowych mediów w komunikacji badanych przedsiębiorstw z zagranicznym partnerem biznesowym 205 6.2. Determinanty użycia poprzez badane przedsiębiorstwa nowych mediów w komunikacji z zagranicznym partnerem biznesowym 210 6.3. Cechy nowych mediów i zakres ich zastosowania przez badane przedsiębiorstwa w komunikacji z zagranicznym partnerem biznesowym 217 7. Nowe media w komunikacji marketingowej badanych przedsiębiorstw na rynkach B2C – wyniki badań empirycznych 223 7.1. Nowe media w komunikacji badanych przedsiębiorstw z zagranicznym partnerem biznesowym 225 7.1.1. Warianty nowych mediów 225 7.1.2. Determinanty egzo- i endogeniczne w wykorzystaniu nowych mediów 230 7.1.3. Parametry nowych mediów i zakres ich użycia 236 7.2. Nowe media w komunikacji z zagranicznym odbiorcą masowym 241 7.2.1. Typy nowych mediów 241 7.2.2. Determinanty egzo- i endogeniczne 246 7.2.3. Parametry nowych mediów i efekty ich zastosowania 252 7.2.4. Zależności pomiędzy użyciem nowych mediów w komunikacji a czynnikami endo- i egzogenicznymi – podsumowanie 259 8. Znaczenie nowych mediów w komunikacji międzynarodowej – studia przypadków 267 8.1. Kukliki Felt Design Studio 269 8.2. TOPMET Light 273 8.3. Beiersdorf Manufacturing Poznań Sp. Z o.o 278 8.4. LUG Light Factory Sp. Z o.o 281 8.5. Avella Sp. Z o.o 286 8.6. Advanced Graphene Products Sp. Z o.o 289 8.7. Znaczenie nowych mediów w komunikacji na rynkach zagranicznych – podsumowanie studiów przypadków 292 Zakończenie 295 Bibliografia 299 Spis rysunków 329 Spis tabel 333 Spis zdjęć 337 Aneks 339

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    E-booki
  • Producent

    Małgorzata Bartosik-Purgat
  • ISBN

    9788301203290
  • Autor

    Małgorzata bartosik-purgat
  • Wydawnictwo

    Wydawnictwo naukowe pwn
  • Ilość stron

    368
  • Rok wydania

    2018
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym (sklep TaniaKsiazka.pl)
    75,05 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 75,05 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki