Większości osób, które na co dzień zajmują się sprzedażą albo dopiero aspirują do miana sprzedawców, na samą myśl o wykonaniu połączenia do tzw. "zimnego" klienta, serce zaczyna mocniej walić, ręce zaczynają się pocić i przyspiesza oddech.
W głowie pojawiają się obawy, co klient powie, czy będzie zdenerwowany, czy będzie dla mnie przyjemny, jak mnie potraktuje. Pojawia się lęk związany z poczuciem odrzucenia i strach przed poniesieniem porażki. W konsekwencji po kilku odmowach ze strony klienta stwierdzasz, że się do tego nie nadajesz i przestajesz dzwonić. Coś Ci to przypomina?
Nie obiecuje Ci, że po przeczytaniu tej książki Twoje wszystkie lęki, obawy i strach znikną całkowicie, ale mogę Ci zagwarantować, że kiedy będziesz stosować się zawartych w niej wskazówek i korzystać z podanych przeze mnie technik, to Twoje efekty w sprzedaży będą wzrastać wraz z każdym dniem.
W książce tej przeprowadzę Cię suchą nogą poprzez cykl sprzedaży. Pomogę Ci zrozumieć, czym jest sprzedaż i dlaczego, żeby sprzedawać wydajnie, powinieneś stać się ekspertem od psychologii sprzedaży.
Z tej książki dowiesz się:
- Jaką postawą wyróżniają się najlepsi sprzedawcy,
- Jak produkować pierwsze wrażenie w rozmowie,
- Jak wzbudzić zainteresowanie u potencjalnego klienta już w pierwszej minucie rozmowy,
- Jakie jest 10 najkorzystniejszych technik prezentowania artykułu przez telefon,
- Jakich błędów nie popełniać w rozmowie z klientem,
- Poznasz 6 arcyważnych składników, które powinna zawierać każda rozmowa telefoniczna,
- Pokażę Ci 3 najlepsze metody zamykania sprzedaży wszechczasów.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Psychologia sprzedaży telefonicznej. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.