Jeżeli zajmujesz się sprzedażą lub po prostu Twój sukces zależy od umiejętności w tym zakresie, to prawdopodobnie chcesz dowiedzieć się...
Co różni genialnych sprzedawców od nieudolnych akwizytorów?
Tak naprawdę najszczególniej błyskotliwe sukcesy w sprzedaży osiągają ci, którzy wiedzą, jak wpłynąć na decyzję swych klientów. No właśnie, wszystko wydaje się proste, jednak w jaki sposób odkryć, czego starannie chcą konsumenci? Odpowiedź tkwi w zrozumieniu, jak działa nasz umysł w chwili podejmowania decyzji o zakupie. I tutaj z pomocą może przyjść Ci "Klucz do umysłu klienta" będący kompletnym przewodnikiem, który bez zbędnego lania wody przeprowadzi Cię od "nie" do "tak" w sprzedaży.
Z książki tej dowiesz się m.in.:
- jak działa 14 złotych zasad sprzedaży opartej na potrzebach klienta.
- poznasz prawdziwą szkołę zadawania pytań, które naprowadzą Twojego rozmówcę na dobrą dla Ciebie decyzję;
- jak prowadzić rozmowę handlową, tak aby zakończyła się sukcesem;
i z reguły:
- jak zyskać przewagę nad konkurencją, stosując jeden z najbardziej lekceważonych przez sprzedawców składników rozmowy handlowej.
Zdobądź dzisiaj "Klucz do umysłu klienta" i zacznij osiągać nieograniczone sukcesy w sprzedaży.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Klucz do umysłu klienta. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.