Zdjęcia produktu


Konsument wobec wyzwań zrównoważonej konsumpcji, AZ#57C7DAA1EB/DL-ebwm/pdf (Jolanta Zrałek)

(2018 / 296 / Jolanta Zrałek / 9788378754725)
E-booki Jolanta Zrałek
Dostepność na dzień 25.11.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

29,45 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 29,45 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Konsument wobec wyzwań zrównoważonej konsumpcji, AZ#57C7DAA1EB/DL-ebwm/pdf

Tytuł Konsument wobec wyzwań zrównoważonej konsumpcji Podtytuł zrównoważone zachowania konsumenckie i ich determinanty Autor Jolanta Zrałek Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-472-5 Rok wydania 2018 Katowice Wydanie 1 liczba stron 296 Format pdf Spis treści Wstęp 9
Rozdział 1
Koncepcja jednostajnego rozwoju oraz jej miejsce w teorii ekonomii 19
1.1. Geneza i ewolucja koncepcji zrównoważenia i jej założenia definicyjne 20
1.2. Zrównoważony rozwój wobec wyzwań współczesnej gospodarki 27
1.3. Krytyka zrównoważonego rozwoju i koncepcje konkurencyjne 30
1.4. Jednostajny rozwój w teorii ekonomii 32
1.4.1. Postrzeganie środowiska naturalnego przez ekonomistów 35
1.4.2. Neoklasyczna koncepcja człowieka i jej krytyka w świetle postulatów zrównoważonego rozwoju gospodarczego 40
1.4.3. Nowa koncepcja człowieka w stabilnym społeczeństwie – przegląd propozycji 44
Rozdział 2
Konsumpcja i konsumenci w zrównoważonym procesie gospodarowania 55
2.1. Zrównoważona konsumpcja – geneza i istota koncepcji 55
2.2. Zrównoważone zachowania konsumentów jako stabilnej konsumpcji – ujęcie modelowe 62
2.3. Zapotrzebowania konsumentów z perspektywy zrównoważenia 66
2.4. Determinanty stabilnych zachowań konsumentów 75
2.5. Od zielonego do jednostajnego konsumenta – badania stabilnych zachowań w ujęciu historycznym 81
Rozdział 3
Zakres zrównoważonych zachowań konsumentów 90
3.1. Zachowania etyczne, a także idea Sprawiedliwego Handlu 90
3.2. Zachowania dekonsumpcyjne 94
3.3. Dobrowolna prostota 100
3.4. Aktywizm konsumencki i kolektywne formy jednostajnych zachowań 106
3.5. Niezgodność postaw i zachowań konsumentów 114
Rozdział 4
Metodyka badań jednostajnych zachowań konsumentów 118
4.1. Specyfika badań zrównoważonych zachowań konsumentów – założenia wstępne 118
4.2. Źródła informacji i metody badawcze wykorzystane w badaniach stabilnych zachowań 124
4.3. Metodyka zrealizowanych badań pierwotnych 133
4.3.1. Postrzegana wydajność konsumencka (PCE) i postrzegana trudność (PD) jednostajnych zachowań – konceptualizacja i operacjonalizacja pojęć 136
4.3.2. Operacjonalizacja teoretycznego modelu zrównoważonych zachowań konsumentów 139
4.3.3. Przebieg badań i instrumenty pomiarowe 141
4.4. Ocena reprezentatywności prób badawczych i ich charakterystyka 144
Rozdział 5
Charakterystyka zrównoważonych zachowań konsumentów 151
5.1. Konsumenci wobec idei zrównoważonej konsumpcji – postrzeganie, postawy 151
5.2. Przesłanki i częstość występowania zrównoważonych zachowań konsumentów 159
5.3. Determinanty stabilnych zachowań 166
5.3.1. Determinanty o charakterze psychicznym 171
5.3.2. Pozostałe czynniki kształtujące stabilne zachowania konsumentów 181
Rozdział 6
zrównoważone zachowania konsumentów – ujęcie modelowe 190
6.1. Typy jednostajnych zachowań konsumentów – empiryczna weryfikacja modelu teoretycznego 190
6.2. Mapa percepcji zrównoważonych zachowań konsumenckich 198
6.3. Model wpływu postrzeganej trudności i wydajności jednostajnych zachowań na ich występowanie 205
6.4. Użyteczne implikacje wiedzy o jednostajnych zachowaniach konsumentów 209
Zakończenie 213
Aneks
Część A: Scenariusz wywiadu 223
Część B: Kwestionariusz ankiety 226
Część C: Szczegółowe wyniki przeprowadzonych analiz 234
Bibliografia 251
Spis rysunków 293
Spis tabel 295

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    E-booki
  • Producent

    Jolanta Zrałek
  • ISBN

    9788378754725
  • Autor

    Jolanta zrałek
  • Ilość stron

    296
  • Rok wydania

    2018
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Konsument wobec wyzwań zrównoważonej konsumpcji (sklep TaniaKsiazka.pl)
    29,45 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 29,45 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Konsument wobec wyzwań zrównoważonej konsumpcji, AZ#57C7DAA1EB/DL-ebwm/pdf. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki