Zdjęcia produktu


Uczeń czarnoksiężnika, czyli społeczna historia marketingu (Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego)

(2017 / 331 / Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego / Anna Giza / 9788323525493)
E-booki Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego
Dostepność na dzień 21.11.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

11,16 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 11,16 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Uczeń czarnoksiężnika, czyli społeczna historia marketingu

Autorka pokazuje w wielostronnym i wielopłaszczyznowym ujęciu ewolucję marketingu i konsekwencje tej ewolucji dla firm, gospodarki rynkowej, a także ekonomii jako dyscypliny. Porusza kwestię, jakie zmiany w tych obszarach warunkują rozwój praktyk marketingowych.

Rzeczowo pokazuje zjawiska i procesy generowane poprzez marketing, ilustrując je odpowiednimi, obrazowymi przykładami. Poza kontekstem ekonomicznym i społecznym uwzględnia w swojej analizie kontekst kulturowy, dzięki temu książka włącza się w nurt tak aktualnie – w dobie niewygasłego jeszcze kryzysu ekonomicznego – koniecznych monograficznych, całościowych ujęć długofalowego rozwoju kluczowych obszarów gospodarki rynkowej.

Jest to publikacja ważna nie tylko dla badaczy i ekspertów zajmujących się marketingiem,z reguły dla tych, którzy zajmują się innymi obszarami gospodarki. Mogą dzięki tej pracy szerzej i wszechstronniej spojrzeć na niebanalne ich zagadnienia.

Nie dotyczy to jedynie ekonomistów, ale także socjologów i psychologów, a w zasadzie przedstawicieli wszystkich nauk społecznych. ****** The Sorcerer’s Apprentice or the Social History of Marketing A versatile and multi-faceted approach to the evolution of marketing and its impact on companies, a market economy and economics as a discipline.

The author presents the changes that determine the development of marketing practices and succinctly describes the phenomena and processes generated by marketing. The book analyses the economic, social and cultural context and therefore it joins the nurt of holistic approaches to the long-term development of key areas of a market economy.

Keywords: sociology, marketing, marketing techniques, corporate social responsibility, market research, consumer movements

Dane oraz specyfikacja:

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Uczeń czarnoksiężnika, czyli społeczna historia marketingu (sklep TaniaKsiazka.pl)
    11,16 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 11,16 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Uczeń czarnoksiężnika, czyli społeczna historia marketingu. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki