Podręcznik dla osób planujących założenie własnej marki - zwłaszcza tych bez wykształcenia ekonomiczno-menedżerskiego. Przedstawiono w nim nie tylko fazę projektowania nowego przedsięwzięcia (identyfikacji szansy, tworzenia modeli biznesowych, biznesplanu itd.),też wyznaczono wyzwania związane z zarządzaniem już powstałą firmą i ukierunkowywaniem jej rozwoju.
Wiedza podana jest w nim w dostępny i funkcjonalny sposób, a jednocześnie dopasowany do polskiego kontekstu społeczno-gospodarczego. Uzupełnieniem książki są studia polskich przypadków. Człowiek może działać przedsiębiorczo na bardzo wielu obszarach [...].
Oczywiście nie każdy z nas musi czy powinien działać na własny rachunek, w rozwiniętych gospodarkach własną działalność prowadzi około kilkunastu procent pracujących. [...] przedsiębiorczość dotyczyć może równocześnie organizacji biznesowych, jak i tworzenia nowych projektów tam, gdzie zysk nie jest pierwszym i podstawowym celem.
Przedsiębiorczość definiujemy jako energiczne poszukiwanie, identyfikowanie i wykonywanie szans. Z Wprowadzenia
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Tworzenie przedsiębiorstwa. szanse, realizacja, rozwój. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.