\n\nW funkcjonowanie szkoły wpisana jest współpraca wielu podmiotów - organizowana poprzez nauczycieli, lecz angażująca uczniów współdziałających jednocześnie ze sobą, jak i z nauczycielami i rodziców. Podejmowanie wspólnych działań i zespołowe uczenie się sprzyjają indywidualnemu rozwojowi, powiększają produktywność oddziaływań edukacyjnych na uczniów, a najczęściej wzmacniają rozwój szkoły jako organizacji uczącej się.
rezultatem zaangażowania wielu podmiotów jest także wzrost skuteczności pracy szkoły oraz zwiększenie jej roli w środowisku, a co za tym idzie - wzmocnienie jej konkurencyjności wobec innych podobnych placówek działających na tym samym terenie.
\n \n W książce czytelnik wyszuka m.in.: funkcjonalne odniesienia do przepisów prawa określających zadania dyrektorów szkół w ramach nadzoru pedagogicznego na zarządzanie szkołą i zespołami nauczycielskimi, rozwiązania dotyczące organizacji pracy nauczycieli z uczniami oraz współpracy z ich rodzicami oraz współpracy z innymi nauczycielami, gotowe propozycje i rozwiązania w zakresie nawiązania i rozwoju współpracy, które można wykorzystać w pracy na rzecz szkół.
\n\nAdresaci: Publikacja przeznaczona jest dla nauczycieli, dyrektorów szkół oraz rodziców. Zainteresuje także studentów kierunków pedagogicznych.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Szkoła wspólnych działań, czyli o relacjach i współpracy, 9FFBD29AEB. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.