Zdjęcia produktu


Transformacja gospodarki - konsumenci, przedsiębiorstwa, regiony. se 89 (Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach)

(2011 / 178 / 9788372467294)
E-booki Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Dostepność na dzień 10.05.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

16,15 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 16,15 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Transformacja gospodarki - konsumenci, przedsiębiorstwa,...

Tytuł Transformacja gospodarki - kupujący, przedsiębiorstwa, regiony. SE 89 Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7246-729-4 Rok wydania 2011 liczba stron 178 Format pdf Spis treści WSTĘP 7

Adam Drobniak: EWALUACJA, wybór, MECHANIZMY ROZWOJU W PROGRAMACH i PROJEKTACH LOKALNYCH I REGIONALNYCH. DOŚWIADCZENIA Z PROJEKTÓW BADAWCZYCH WSPÓŁPRACY MIĘDZYNARODOWEJ I MIĘDZYKATEDRALNEJ 9
Summary 18

Arkadiusz Halama: OCENA produktywnOŚCI EKONOMICZNEJ BUDOWY I EKSPLOATACJI niepokaźnyCH ZBIORNIKÓW RETENCYJNYCH 21
Summary 29

Magdalena Jaciow: klasycznIE CZY poprzez INTERNET? ZMIANY W ZACHOWANIACH NABYWCZYCH POLSKICH GOSPODARSTW DOMOWYCH 31
Summary 39

Paweł Kocoń: ORGANIZACJA JAKO PAMIĘĆ – ROLA PAMIĘCI SPOŁECZNEJ W KONSTYTUOWANIU KULTURY ORGANIZACYJNEJ 41
Summary 49

Barbara Kos, Łukasz Kosobucki: E-KARTA JAKO INSTRUMENT ZARZĄDZANIA TRANSPORTEM MIEJSKIM NA PRZYKŁADZIE MIASTA RYBNIK 51
Summary 62

Teresa Kraśnicka, Wojciech Głód: PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ WŁADZ SAMORZĄDOWYCH – WYNIKI BADAŃ 63
Summary 75

Anna Lipka, Małgorzata Król: KREATYWNOŚĆ KAPITAŁU LUDZKIEGO JAKO PODSTAWA DZIAŁAŃ TRANSFORMUJĄCYCH ORGANIZACJE 77
Summary 91

Grzegorz Maciejewski: EKSPLANACYJNE BADANIA KONSUMENCKIEGO RYZYKA TECHNIKĄ IDI 93
Summary 102

Celina M. Olszak, Ewa Ziemba: STRATEGIA ROZWOJU SPOŁECZEŃSTWA INFORMACYJNEGO W REGIONIE. ASPEKT E-ADMINISTRACJI 103
Summary 116

Iwona Pawlas: spektakularnOŚĆ WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO JAKO MIEJSCA LOKATY KAPITAŁU ZAGRANICZNEGO NA TLE POZOSTAŁYCH POLSKICH REGIONÓW 117
Summary 129

Adam Polko: TRANSFORMACJA GOSPODARKI CENTRUM MIASTA POPRZEMYSŁOWEGO NA PRZYKŁADZIE ZMIAN ZACHODZĄCYCH W AGLOMERACJI GÓRNOŚLĄSKIEJ 131
Summary 143

Grzegorz Polok, Katarzyna Burda-Świerz: EDUKACJA ETYCZNA W KONTEKŚCIE procesu GOSPODAROWANIA W ŚWIETLE PRZEPROWADZONYCH BADAŃ 145
Summary 155

Sylwia Słupik: CZYSTE TECHNOLOGIE WĘGLOWE – BARIERY I KIERUNKI ROZWOJU 157
Summary 166

Robert Wolny: POLSKI E-KONSUMENT I JEGO ZACHOWANIA NABYWCZE 167
Summary 178

Dane oraz specyfikacja:

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Transformacja gospodarki - konsumenci, przedsiębiorstwa, regiony. SE 89 (sklep TaniaKsiazka.pl)
    16,15 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 16,15 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Transformacja gospodarki - konsumenci, przedsiębiorstwa, regiony. se 89. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki