Dowiedz się, jak sprawić, by Twoje teksty reklamowe hipnotyzowały Twoich klientów, przynosząc Ci co najmniej kilkanaście tysięcy złotych zysku miesięcznie.
Zapewne obił Ci się kiedyś o uszy termin "copywriting". Być może także masz już swoje pierwsze kroki w pisaniu ofert reklamowych za sobą. To, że jesteś na tej stronie na 100% oznacza, że coś sprzedajesz lub chcesz sprzedawać. Pytanie tylko, jak wydajnie, wręcz perswazyjnie sprzedawać słowem.
W publikacji "Sztuka pisania perswazyjnych tekstów" specjalista, doświadczony copywriter - Piotr R. Michalak dzieli się sekretami swego warsztatu, byś i Ty mógł zacząć kreować naprawdę działające teksty ofert.
"To wyjątkowo dziwne, że po przeczytaniu niewinnie wyglądającej książeczki, nagle wyrastają nam pazury drapieżcy chcącego przy pomocy opisowego tekstu wyciągnąć więcej przyjemności z życia. Więcej nie zachwalam, kto chce to kupi. Kogo to nie interesuje, niech tak zostanie. Ja tego nie zmienię. Pozdrawiam czytelników Złotych Myśli."
G. G.
Umiejętność przekonywania to jedna z wyjątkowo ważnych umiejętności życiowych. Jeśli nauczysz się tego przy okazji pisania tekstów perswazyjnych, Twoje maile w życiu prywatnym dodatkowo będą produktywniejsze (zresztą nie tylko maile - cała komunikacja), bo będziesz już wiedział, jak oddziaływać na ludzką psychikę, żeby przekonać czytelnika lub rozmówcę do wykonania dobrego dla Ciebie działania.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Sztuka pisania perswazyjnych tekstów. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.