Jak stworzyć biznes, który przyniesie Ci sukces i obfite pieniądze?
Prawdopodobnie gdy chcesz odpowiedzieć na to pytanie, myślisz o konkretnej inwestycji finansowej lub katorżniczej pracy nad rozwojem firmy. Oczywiście można i tak, jednak w tej książce chcę Ci zaproponować trochę inne podejście do osiągania sukcesu w biznesie. Ten pomysł opiera się na poręcznym marketingu, który przy niewielkim nakładzie finansowym przyniesie Ci pożądane zyski.
Dzięki tej publikacji dowiesz się:
— Co zrobić, by klient kupował u Ciebie więcej aniżeli do tej pory? niedużo znane techniki zwiększenia sprzedaży, które przy tej samej ilości klientów zwiększają liczba sprzedanych towarów.
— Co zrobić, żeby Twoja firma była postrzegana jako profesjonalna i godna zaufania, nawet jeśli dopiero założyłeś swoją działalność?
— Jak poznać, czego precyzyjnie chce od Ciebie klient (coś więcej wytworzona usługa) i co zrobić, aby usługa, którą wykonasz, lub towar, który sprzedasz, przerosły wymagania i kryteria klienta?
To tylko ułamek poręcznej wiedzy, którą mieści ta publikacja. To, co odszukasz pośród ponad 200 stron poradnika, to rozwiązania, których nie możesz zignorować, jeżeli myślisz o prowadzeniu dochodowej firmy.
Kornelia Przedworska ukończyła marketing na Wydziale Zarządzania i Marketingu Akademii Ekonomicznej w Katowicach. Swoją wiedzę stale poszerza, uczestnicząc w kursach i szkoleniach, z których najistotniej ceni sobie te organizowane przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości.
Pracowała w mikro, małej i średniej firmie.
Jak sama mówi: „Marketing to moja pasja, dlatego staram się być na bieżąco.;-)”
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Praktyczny marketing w małej firmie. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.