Kolejna, i znów rewelacyjnie napisana, książkaproducent Stączka. Tym razem autor „wziął na warsztat” jeden z procesów umysłowych szczególnie akcentujących ludzi w całym świecie przyrody a jednocześnie istotnie niełatwy – kreatywność. Stączek nie tylko dostępnie tłumaczy, co współczesna psychologia o nim wie,ukazuje, jak go rozwijać. Ten praktyczny aspekt książki będzie istotnie cenny dla każdej osoby, dla której twórcze myślenie jest podstawą aktywności zawodowej. A może nie tylko… Bo bez kreatywności trudno wyobrazić sobie satysfakcjonujące życie, nie tylko to profesjonalne.
Marcin Rotkiewicz, „Polityka”
Marek Stączek w sposób potężny i uporządkowany prezentuje metody, dzięki którym organizacja może przejść od stadium rozwojowego „Pomysłowego Dobromira” do etapu, w którym mikro i makro innowacje spowodują skok wartości marki. Autor Kreatywności podaje managerom i pracownikom solidne narzędzia, dzięki którym kreatywność przestanie być świętem, a stanie się codziennością. Prezentuje, jak ważna jest rola środowiska sprzyjającego innowacjom, jak nad wyraz opłacalne jest stworzenie i rozwijanie takiego klimatu pracy.
Monika Lech, Dyrektor Pionu informacje, Grupa Onet.pl S.A.
Książkęfirma Stączka otwiera intrygujące zadanie: „Kiedy wieje szeroki wiatr, większość ludzi szuka schronienia, a tylko niektórzy budują wiatraki” i rzeczywiście, autor w dalszej części swych rozważań podaje sposoby na budowanie. Dzieli się doświadczeniem związanym z rozwijaniem kreatywnego myślenia i przedsiębiorczego działania. Ciekawym zabiegiem jest zaproszenie do dyskusji ludzi ze świata biznesu, sztuki, organizacji, nauki. Czytelnik na pewno znajdzie dużo poręcznych pomysłów i inspiracji. Gorąco polecam!
Edyta Brykała, Dyrektor Zarządzająca Noble Concierge
darmowy fragment:
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Kreatywność. jak ją rozwijać w sobie i w organizacji. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.