Zdjęcia produktu


Etnocentryzm konsumencki w środowisku międzynarodowym. studium rynkowe euroregionu karpackiego (Elżbieta Wolanin-Jarosz)

(2015 / 241 / Difin / Elżbieta Wolanin-Jarosz / 9788379307111)
E-booki Elżbieta Wolanin-Jarosz
Dostepność na dzień 21.11.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

35,74 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 35,74 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Etnocentryzm konsumencki w środowisku międzynarodowym....

Przedmiotem rozważań w prezentowanej publikacji jest identyfikacja i ocena postaw etnocentrycznych konsumentów z pięciu państw Euroregionu Karpackiego (Polski, Słowacji, Węgier, Ukrainy i Rumunii) z uwzględnieniem różnic narodowościowych. Zaprezentowane w książce wyniki analiz wnoszą stanowczy wkład w rozwój teorii zachowań konsumenta, w szczególności w zakresie uwarunkowań procesów decyzyjnych nabywców produktów konsumpcyjnych. W analizie czynników wpływających na decyzje zakupowe nie przywiązywano do tej pory szczególnej wagi do postaw etnocentrycznych. Są to pierwsze w Polsce badania dotyczące ww. Tematyki prowadzone na tak szeroką skalę.
Tytuł Etnocentryzm konsumencki w środowisku międzynarodowym. Studium rynkowe Euroregionu Karpackiego Autor Elżbieta Wolanin-Jarosz Język polski Wydawnictwo Difin ISBN 978-83-7930-711-1 Rok wydania 2015 liczba stron 241 Format pdf Spis treści

1. Etnocentryzm i jego przejawy jako współczesny problem badawczy zachowań rynkowych konsumentów

1.1. Etnocentryzm jako zjawisko społeczno-kulturowe
1.2. Istota etnocentryzmu konsumenckiego - uwarunkowania i rozwój
1.2.1. Od etnocentryzmu społecznego do konsumenckiego
1.2.2. Etnocentryzm konsumencki – ujęcie konwencjonalne
1.2.3. Etnocentryzm a ksenocentryzm konsumencki
1.3. Produkt krajowy czy zagraniczny - identyfikacja kraju pochodzenia artykułu
1.4. Etnocentryzm konsumencki w świetle dotychczasowych badań zagranicznych i krajowych
1.4.1. Badania empiryczne na rynku międzynarodowym
1.4.2. Etnocentryzm konsumencki Polaków - przegląd wybranych badań

2. Potencjał społeczno-ekonomiczny Euroregionu Karpackiego

2.1. Powstanie i podstawy prawne funkcjonowania Związku Międzyregionalnego Euroregion Karpacki
2.2. Położenie oraz warunki przyrodniczo-krajobrazowe Euroregionu Karpackiego
2.3. Potencjał demograficzny Euroregionu Karpackiego – analiza porównawcza wybranych struktur i procesów
2.4. Ocena warunków życia mieszkańców Euroregionu Karpackiego z wykorzystaniem procedur wielowymiarowych

3. Postawy etnocentryczne konsumentów w krajach Euroregionu Karpackiego – analiza empiryczna

3.1. Metodologia badawcza
3.2. Charakterystyka badanej zbiorowości
3.3. Walidacja kwestionariusza CETSCALE – warianty krajow
3.4. Szczegółowa analiza wyników badań empirycznych w przekroju struktury kwestionariusza CETSCALE
3.5. Skala etnocentryzmu konsumenckiego w oparciu o wartości CETSCALE – porównanie międzynarodowe
3.6. Społeczno-ekonomiczne determinanty postaw etnocentrycznych konsumentów – wyniki badań bezpośrednich
3.6.1. Wpływ wybranych zmiennych – płci, wieku, wykształcenia i dochodów – na wartość CETSCALE ankietowanych Polaków
3.6.2. Czynniki formujące postawy etnocentryczne konsumentów słowackich
3.6.3. Uwarunkowania poziomu etnocentryzmu konsumenckiego respondentów węgierskich
3.6.4. Wyznaczniki zachowań konsumentów i ich wpływ na postawy etnocentryczne mieszkańców Ukrainy
3.6.5. Zróżnicowanie skali etnocentryzmu konsumenckiego respondentów rumuńskich w zależności od przyjętych zmiennych diagnostycznych

4. Cykl zakupu produktów krajowych/zagranicznych i jego uwarunkowania w świetle prowadzonych badań bezpośrednich w krajach Euroregionu Karpackiego

4.1. Zakup jako forma zachowania rynkowego respondentów – analiza częstotliwości i społecznego charakteru czynności zakupowych
4.2. Główne determinanty wyboru dóbr konsumpcyjnych w procesie zakupu – analiza porównawcza według kompleksów branżowych
4.3. Kraj pochodzenia produktu i jego rola w procesie podejmowania decyzji zakupu – analiza świadomości i symboliki produktowej
4.4. Produkt krajowy i zagraniczny – analiza zakresu pojęciowego i interpretacji własnej
4.5. Zakup produktu krajowego i zagranicznego a interes gospodarki kraju – analiza świadomości konsekwencji makroekonomicznej

Podsumowanie

Bibliografia

Spis tabel i rysunków

Załączniki

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    E-booki
  • Producent

    Elżbieta Wolanin-Jarosz
  • ISBN

    9788379307111
  • Autor

    Elżbieta wolanin-jarosz
  • Wydawnictwo

    Difin
  • Ilość stron

    241
  • Rok wydania

    2015
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Etnocentryzm konsumencki w środowisku międzynarodowym. Studium rynkowe Euroregionu Karpackiego (sklep TaniaKsiazka.pl)
    35,74 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 35,74 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Etnocentryzm konsumencki w środowisku międzynarodowym. studium rynkowe euroregionu karpackiego. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki