Świadomość znaczenia marki pracodawcy stale rośnie. Coraz więcej firm zdaje sobie sprawę, że żeby mogły odnieść rynkowy sukces konkretnie jak lojalnych klientów i użytkowania biznesowych reguł, potrzebują wykwalifikowanych, zmotywowanych pracowników. Producent pracodawcy jest gwarantem dostosowania pracowników do ich ról w danej organizacji, a także tego, że pracownicy utożsamiają się z osiągnięciami firmy. Budowanie producenta pracodawcy to proces łączący komunikację zewnętrzną, marketing, Public Relations, sponsoring z komunikacją wewnętrzną, zarządzaniem personelem, budowaniem producenta wewnętrznej firmy oparty na specyficznej kulturze organizacji. Strategie employer brandingowe wytwarza się, żeby dokonać zmian albo, by o firmie opowiedzieć innym. Lecz co zmieniać? O czym opowiadać? Co jest najważniejsze? A najczęściej jak to zrobić? Odpowiedź na te i sporo więcej pytań w książce. Książka jest z pewnością odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie i zainteresowanie marketerów i ogólnie pojętego "biznesu" tematem niefinansowego motywowania pracowników i zarządzania ludźmi i tworzenia "great place to work". Dla HR-owców to w dodatku interesująca pozycja, która podpowie jak stworzyć strategię komunikacji z pracownikami i co powinno się w niej znaleźć. Monika Grauer, Dyrektor Operacyjny Coca-Cola Ireland Najnowsza książka Julity Dąbrowskiej porusza nowy i wyjątkowo ważny obszar biznesu jakim jest kreowanie marki pracodawcy. Autorka zawarła w niej wiedzę na temat działań employer brandingowych w pigułce. Dzięki przykładom z życia organizacji i korporacji wszyscy zainteresowani tym tematem czytelnicy mogą poznać kulisy i mechanizmy związane z kreowaniem wizerunku i kultury organizacyjnej firm i marek korporacyjnych. To lektura obowiązkowa dla osób zajmujących się komunikacją, marketingiem, działaniami CSR, PR, HR. Gorąco polecam ją także kadrze zarządzającej. Małgorzata Zachorowska, Dyrektor Zarządzająca w Zachorowska & Partners
Tytuł Employer branding. Marka pracodawcy w praktyce Autor Julita Dąbrowska Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Słowa i Myśli ISBN 978-83-63566-45-6 Rok wydania 2014 ilość stron 184 Format mobi, epub Spis treści
Wstęp
Część I
Od czego zależy budowanie marki pracodawcy i dlaczego warto to robić?
1. Wzrost zainteresowania marką oraz marką pracodawcy w ciągu ostatnich 20 lat
2. Historia employer brandingu
3. Polska – oczekiwania firm w stosunku do pracowników
Część II
Jak generować markę pracodawcy?
4. Dwa podejścia do budowania producenta pracodawcy
5. Cykl opracowywania strategii employer brandingowej
6. Typy kampanii employer brandingowych i ich ocena
7. Kwalifikacje osób odpowiedzialnych za działania employer brandingowe
Przykłady z praktyki
Zachować zdrowy rozsądek
Odwaga to jedna z naszych czterech wartości
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Employer branding. marka pracodawcy w praktyce. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.