Zdjęcia produktu


Marka, konsument, badacz. spotkania na rynku, 76206BE0EB (Katarzyna M. Staszyńska)

(2013 / 224 / Wolters Kluwer Polska SA / Katarzyna M. Staszyńska / 9788326454974)
E-booki Katarzyna M. Staszyńska
Dostepność na dzień 25.11.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

46,80 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 46,80 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Marka, konsument, badacz. spotkania na rynku, 76206BE0EB

Tytuł firma, Konsument, Badacz. Spotkania na rynku Autor Katarzyna M. Staszyńska Język polski Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska SA ISBN 978-83-264-5497-4 Rok wydania 2013 liczba stron 224 Format pdf Spis treści Podziękowania
str. 9

Przedmowa
str. 11

Zamiast wstępu: Jak to się zaczęło
str. 15

1. BUDOWANIE marki
str. 29

producent
str. 31

Tożsamość i wizerunek firmy: strategie pozycjonowania
str. 37

Dusza marki
str. 43

Pomysł na artykuł
str. 49

Jak kształtować produkt?
str. 55

Zarządzanie marką
str. 61

Strategie rynkowe
str. 67

artykuł i marka - fazy procesu życia
str. 74

Walka o rynek
str. 79

Czego zaniechał Ludwik?
str. 86

2. CO TRZEBA WIEDZIEĆ, ZANIM ZAMÓWI SIĘ BADANIA RYNKU
str. 93

Jak zamówić badania rynku?
str. 95

Badania jakościowe
str. 99

Badania eksploracyjne
str. 104

Ilościowe badania rynku: kogo badamy?
str. 110

Techniki przeprowadzania badań: czy badać poprzez internet?
str. 116

Jak czytać tabele?
str. 121

Problemy etyczne w badaniach rynku
str. 124

Rzecz o marketingu społecznie zaangażowanym
str. 138

3. BADANIA: JAKIE, KIEDY, PO CO
str. 141

Badania strategiczne
str. 143

Badania konceptu
str. 147

Badania wspomagające rozwój produktu
str. 151

Opakowanie: czemu służy i jak się dowiedzieć, czy spełni swoje funkcje
str. 156

Badania reklamy: pozostańmy w zgodzie z konsumentem
str. 164

Badania ceny produktu
str. 175

Testy rynku
str. 181

Badania satysfakcji klientów
str. 185

Obserwacja firmy w otoczeniu konkurencyjnym: retail audit i panel konsumencki
str. 192

Obserwacja marki w otoczeniu konkurencyjnym: tracking
str. 198

Badania efektywności reklamy
str. 201

Dziecko jako konsument
str. 206

Zamiast zakończenia
str. 213

Bibliografia. Wybrane pozycje polskie i przetłumaczone na język polski
str. 217

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    E-booki
  • Producent

    Katarzyna M. Staszyńska
  • ISBN

    9788326454974
  • Autor

    Katarzyna m. staszyńska
  • Wydawnictwo

    Wolters kluwer polska sa
  • Ilość stron

    224
  • Rok wydania

    2013
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Marka, Konsument, Badacz. Spotkania na rynku (sklep TaniaKsiazka.pl)
    46,80 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 46,80 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Marka, konsument, badacz. spotkania na rynku, 76206BE0EB. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

  • Marka, konsument, badacz. spotkania na rynku, 76206BE0EB

    Zobacz w sklepie Marka, konsument, badacz. spotkania na rynku, 76206BE0EB
    Katarzyna M. Staszyńska
    Tytuł marka, Konsument, Badacz. Spotkania na rynku Autor Katarzyna M. Staszyńska Język polski Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska SA ISBN 978-83-264-5497-4...
    46,80 zł

Inne w kategorii E-booki