Zdjęcia produktu


Porozum się albo giń (Bright Future)

(2012 / Bright Future / Beata Mońka,Bogusława Matuszewska,Sławomir Turek / 9788362698035)
E-booki Bright Future
Dostepność na dzień 24.11.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

18,30 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 18,30 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Porozum się albo giń

Komunikacja jest używana do manipulowania, które ma na celu osiąganie przeróżnego typu korzyści. Prawdopodobnie dlatego ludzkość nałożyła na cykl porozumiewania się mnóstwo warst w utrudniających poznanie rzeczywistych zasad jego funkcjonowania. Zapragnęliśmy więc sięgnąć do mechanizmów komunikacji niezakłóconych ludzką ingerencją i pokazać ich działanie bez zniekształceń związanych z przeróżnymi emocjami, np. Z chęcią wyparcia wszystkich kontekstów o zabarwieniu negatywnym, takich jak żądza posiadania czy naturalna skłonność do kłamstwa. N aszym zda n iem takie czyste mechanizmy można n ajlepiej zaobserwować w świecie przyrody. D latego postanowiliśmy opis ać przeróżne formy komunikacji występujące wśród zwierząt, a następnie znaleźć i omówić przykłady odpowiadające im w świ ecie ludzi. Najszczególniej interesowały nas te procesy, które funkcjonują jednocześnie w przyrodzie, jak i w biznes ie.

W pierwszym rozdziale naszej książki prezentujemy, jak ważną rolę odgrywa komunikacja w świecie zwierząt. Dzięki komunikacji zwierzęta nie tylko wymieniają między sobą informacje, lecz także dopasowują się, a to wywiera prawidłowy wpływ na rozwój gatunków i funkcjonowanie całych ekosystemów oraz pozwala na uzyskiwanie zadziwiających efektów synergii. Prezentujemy także, jak te same mechanizmy wpływają na funkcjonowanie pracowników marki, jej dostawców, klientów i całego otoczenia biznesowego.

W drugim rozdziale zwracamy uwagę na to, że otrzymany przekaz informacyjny powinno się interpretować w szerszym kontekście, a do poprawnej jego interpretacji należy zabrać pod uwagę więcej niż jeden sygnał. Zbyt pochopne odczytanie sygnału może wprowadzić w błąd. Z takim przypadkiem mamy do czynienia podczas obserwacji wielu ssaków, kiedy np. Ten sam grymas na twarzy samicy może oznaczać agresywne zachowanie, ale w innej sytuacji również gotowość do miłosnych uniesień. Warto o tym pamiętać w trakcie współpracy z przedstawicielami innych narodowości, co w dobie powszechnej globalizacji biznesu zdarza się coraz częściej. Po przeczytaniu tego rozdziału można się przekonać, że uśmiech i potakiwanie na twarzy kontrahenta wcale nie musi oznaczać akceptacji przedstawionych mu propozycji współpracy.

W trzecim rozdziale pokazujemy siłę i znaczenie przekazu niewerbalnego. Opisujemy „dziwne" loty, potakiwania głową, otwieranie dziobów połączone z sygnałami dźwiękowymi czy zapachowymi. Są to ważne elementy składowe przekazu emocjonalnego. Zwracamy uwagę na to, że partnerzy biznesowi często zapominają o odczytywaniu wzajemnie przekazywanych sobie sygnałów, które pokazują, jakie emocje powodują ich działania i postawy. Niezrozumienie tych komunikatów niezwykle utrudnia efektywne działanie i może być powodem wielu z pozoru nierozwiązywalnych problemów.

Kontynuując nasze rozważania na temat przekazu pozawerbalnego, w czwartym rozdziale omawiamy rolę takich reakcji, jak czerwienienie się, zmiana koloru czy podniesienie temperatury ciała. Tego typu sygnały wysyłane przez zwierzęta są szybkie, jednoznaczne i wiarygodne. Samoczynne reakcje zwierząt mogą być jednak przemodelowane w zależności od zmieniającego się otoczenia i warunków życia. Wspominamy o tym dlatego, aby uświadomić czytelnikowi, jak prosto można wpaść w pułapkę niewłaściwej interpretacji mowy ciała, np. Podczas negocjacji handlowych i jednocześnie,wyeksponujeć znaczenie tych „automatów" komunikacyjnych w sprawnym porozumiewaniu się ludzi.

Piąty rozdział rozprawia się z wyjątkowo powszechnym stereotypem myślenia o komunikacji jako o przekazie głosowym. Tutaj czytelnik poznaje najróżniejsze kanały komunikacji oraz rolę, jaką one odgrywają w świecie przyrody. Uświadamia sobie, jak mnóstwo możliwości rozwoju sprawnej komunikacji generuje użycie np. Komunikacji zapachowej czyadekwatny wybór zróżnicowanych kanałów, w zależności od tego, z jaką informacją i do kogo chcemy dotrzeć.

W ostatnim, szóstym rozdziale zwracamy uwagę na to, iż komunikacja i dotyk, który również jest swoistą formą komunikowania się, są potrzebne do tego, by mogły zachodzić podstawowe procesy w świecie zwierząt, takie jak prokreacja, a także budowanie i rozwój przeróżnego typu grup społecznych. Zwierzęta stosują niezwykle wyrafinowane formy komunikacji po to, żeby odróżnić obcych od swych i produktywnie bronić się przed błędami w doborze partnerów czy niebezpieczeństwem utraty cennych zasobów. Przenosząc mnóstwo milionów lat doświadczeń wprost ze świata zwierząt na grunt biznesowy, przedstawiamy jak można wykorzystać je w realiach globalnej konkurencji, nieprzystępnych do monitorowania przepływów kapitału i nieograniczonej zamiany informacji.

Każdy z rozdziałów książki stanowi zamkniętą całość i składa się z czterech części. Pierwsza część ukazuje wyniki badań nad mechanizmami komunikacji zwierząt, druga opisuje jak podobne mechanizmy działają w świecie ludzi, a w szczególności w biznesie, trzecia udostępnia linki do filmików demonstrujących opisywane mechanizmy. Czwarta część, kończąca rozdział, to tabela analogii między światem przyrody i biznesu. Dzięki takiej konstrukcji można czytać poszczególne rozdziały w wolnych chwilach, a także w prędki sposób wydobywać poręczne wnioski z prezentowanych zagadnień. Namawiamy oczywiście do przeczytania całej książki, mając przekonanie, że powstanie wtedy w głowie czytelnika pełny obraz zasad i metod wydajnej komunikacji.

Oddawana do r ą k czytelnika książka jest trzecią z serii "Zwierzeca recepta na sukces w biznesie". Cała seria jest poświęcona użytecznym zaimplementowaniom coraz bardziej lubianych teorii behawioralnych. Przedstawia pewne zwyczaje funkcjonujące w świ ecie zwierząt i wskazuje, jak można praktycznie zastosować je w zarządzaniu firmą, budowaniu relacji w zespole, a także w celu wydajn ego komunikowani a się w środku i na zewnątrz marki.

Mamy nadzieję, że ta książka zostanie poprzez Państwa przyjęta tak samo życzliwie jak Pszczela Korporacja i Natura Przedsiębiorczości i stanie się źródłem nowych inspiracji w działaniach biznesowych, a może choćby zmieni cho ć trochę sposób postrzegania świata.

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    E-booki
  • Producent

    Bright Future
  • ISBN

    9788362698035
  • Autor

    Beata mońka,bogusława matuszewska,sławomir turek
  • Wydawnictwo

    Bright future
  • Rok wydania

    2012
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Porozum się albo giń (sklep TaniaKsiazka.pl)
    18,30 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu
  • Porozum się albo giń (sklep TaniaKsiazka.pl)
    19,53 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 2 promocyjnych ofert w cenach od 18,30 zł do 19,53 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Porozum się albo giń. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

  • Bright future Pszczela korporacja

    Zobacz w sklepie Bright future Pszczela korporacja
    Bright Future
    Na nasze zachowania konsumenckie wpływają te same mechanizmy, które sterują zachowaniami zwierząt. Stwierdzenie to jest jednym z najważniejszych...
    18,30 zł
  • Bright future Porozum się albo giń

    Zobacz ofertę Bright future Porozum się albo giń
    Bright Future
    Komunikacja jest wykorzystywana do manipulowania, które ma na celu osiąganie różnego typu korzyści. Prawdopodobnie dlatego ludzkość nałożyła...
    18,30 zł

Inne w kategorii E-booki