Tytuł Etnocentryzm konsumencki na rynku usług finansowych Autorzy Agnieszka Hat, Sławomir Smyczek Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-290-5 Rok wydania 2016 ilość stron 252 Format pdf Spis treści Wstęp 7
Rozdział I
Konsument a rynek usług finansowych 15
1.1. Konsument i jego rola na rynku usług finansowych 15
1.2. Charakterystyka zachowań konsumentów na rynku usług finansowych 21
1.3. Determinanty zachowań konsumentów na rynku usług finansowych 31
1.4. Proces decyzyjny konsumenta na rynku usług finansowych 36
Rozdział II
Zjawisko etnocentryzmu konsumenckiego w świetle teorii 49
2.1. Istota i charakterystyka zjawiska etnocentryzmu konsumenckiego 49
2.2. Ewolucja badań nad etnocentryzmem konsumenckim 60
2.3. Czynniki determinujące zjawisko etnocentryzmu wśród konsumentów 77
2.4. Problematyka etnocentryzmu konsumenckiego na rynku usług 86
Rozdział III
Rynek usług finansowych w Polsce 92
3.1. Rynek usług finansowych – pojęcie, charakterystyka 92
3.2. Podmioty rynku usług finansowych – rodzaje, charakterystyka 103
3.3. Miejsce polskiego rynku usług finansowych w globalnym systemie finasowym 113
Rozdział IV
Metodyczne aspekty badań etnocentryzmu konsumenckiego na rynku usług finansowych 121
4.1. Źródła informacji i metody badań postaw etnocentrycznych konsumentów na rynku usług finansowych 121
4.2. Cele i zakresy badań etnocentryzmu konsumenckiego na rynku usług finansowych 133
4.3. Organizacja i metodyka badań etnocentryzmu konsumenckiego na rynku usług finansowych 136
4.4. Charakterystyka populacji generalnej i prób badawczych 145
Rozdział V
Etnocentryzm konsumencki na rynku usług finansowych w Polsce – w świetle badań empirycznych 157
5.1. Rola kraju pochodzenia oraz kryteria identyfikacji usługodawców krajowych i zagranicznych na rynku usług finansowych 157
5.2. Poziom i zróżnicowanie etnocentryzmu konsumenckiego na rynku usług finansowych 172
5.3. Czynniki różnicujące poziom etnocentryzmu konsumentów na rynku usług finansowych 181
Rozdział VI
Typologia konsumentów indywidualnych na rynku usług finansowych w aspekcie zjawiska etnocentryzmu konsumenckiego 195
6.1. Istota i znaczenie typologii jako procedury badawczej 195
6.2. Metodyka i kryteria typologii konsumentów na rynku usług finansowych 200
6.3. Typy konsumentów indywidualnych na rynku usług finansowych w aspekcie etnocentryzmu 204
6.4. Użycie wiedzy o postawach etnocentrycznych konsumentów wobec krajowych i zagranicznych instytucji finansowych w konstruowaniu strategii marketingowych 212
Zakończenie 219
Bibliografia 227
Spis rysunków 241
Spis tabel 243
Załącznik 247
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Etnocentryzm konsumencki na rynku usług finansowych. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.