Zdjęcia produktu


Planowanie marketingowe przedsiębiorstw - ujęcie zintegrowane (Katarzyna Rupik)

(2013 / 416 / Katarzyna Rupik / 9788378751229)
E-booki Katarzyna Rupik
Dostepność na dzień 24.11.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

40,85 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 40,85 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Planowanie marketingowe przedsiębiorstw - ujęcie zintegrowane

Tytuł Planowanie marketingowe przedsiębiorstw - ujęcie zintegrowane Autor Katarzyna Rupik Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-122-9 Rok wydania 2013 Wydanie 1 liczba stron 416 Format pdf Spis treści WSTĘP 7
Rozdział 1. PLANOWANIE W PRZEDSIĘBIORSTWIE W TURBULENTNYM OTOCZENIU 19
1.1. Istota planowania 20
1.1.1. Planowanie na tle pozostałych funkcji zarządzania 22
1.1.2. Kategoria planowania w nurcie procesowym 30
1.2. Obiekt planowania i jego rozwój w ujęciu cybernetycznym 37
1.2.1. Modele przedsiębiorstwa – obiektu planowania 39
1.2.2. Źródła zmian i mechanizmy rozwoju przedsiębiorstwa 46
1.3. Uwarunkowania kształtowania systemu planowania 56
1.3.1. Wpływ turbulencji otoczenia na system planowania 58
1.3.2. Zmienność planowania w procesu rozwoju organizacyjnego 65
1.3.3. Podejście synoptyczne i inkrementalne w planowaniu 75
Rozdział 2. DOROBEK TEORETYCZNY MARKETINGU W ZAKRESIE PLANOWANIA 89
2.1. Rola marketingu w zarządzaniu przedsiębiorstwem 90
2.1.1. Rozwój koncepcji marketingu 92
2.1.2. Organizacja marketingu a wyniki przedsiębiorstwa 103
2.2. Istota i miejsce planowania marketingowego w zarządzaniu przedsiębiorstwem 122
2.2.1. Zmienność planowania marketingowego w procesowych ujęciach marketingu 123
2.2.2. Planowanie marketingowe i plan marketingowy w systemie planistycznym przedsiębiorstwa 144
2.3. Metodyka planowania marketingowego i jej ograniczenia 162
2.3.1. Modele procesu planowania marketingowego 162
2.3.2. Metody i narzędzia planowania marketingowego 171
2.3.3. Bariery efektywności planowania marketingowego 183
Rozdział 3. MODEL SYSTEMU PLANOWANIA MARKETINGOWEGO W UJĘCIU ZINTEGROWANYM 199
3.1. Przesłanki modelu – pogłębione studia teoretyczne 203
3.1.1. Koncepcje komponentów systemu planowania marketingowego – rozmiar wewnętrzny ujęcia zintegrowanego 204
3.1.2. Funkcjonowanie przedsiębiorstwa w sieci – wymiar sieciowy ujęcia zintegrowanego 224
3.1.3. Interpretacja efektów marketingu – wymiar interfunkcyjny ujęcia zintegrowanego 249
3.2. Cechy i ocena rzetelności modelu 272
Rozdział 4. PrawidłowoŚCI SYSTEMU PLANOWANIA MARKETINGOWEGO W UJĘCIU ZINTEGROWANYM – WYNIKI BADAŃ POLSKICH PRZEDSIĘBIORSTW 292
4.1. Wewnętrzny rozmiar ujęcia zintegrowanego 295
4.1.1. Struktura systemu planowania marketingowego 295
4.1.2. Metodyka planowania marketingowego 308
4.1.3. Efekt bezpośredni planowania marketingowego – plan 315
4.2. Sieciowy wymiar ujęcia zintegrowanego 323
4.2.1. Podmioty sieci powiększonej w planowaniu marketingowym i tworzeniu renty relacyjnej 324
4.2.2. Metodyka planowania marketingowego w sieci 330
4.3. Interfunkcyjny wymiar ujęcia zintegrowanego 336
4.3.1. Planowanie marketingowe w kreowaniu efektów marketingu 337
4.3.2. Odpowiedzialność za marketing i jego planowanie 347
ZAKOŃCZENIE 367
ANEKS. Wzór kwestionariusza wywiadu 377
BIBLIOGRAFIA 391
SPIS RYSUNKÓW 409
SPIS TABEL 413

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    E-booki
  • Producent

    Katarzyna Rupik
  • ISBN

    9788378751229
  • Autor

    Katarzyna rupik
  • Ilość stron

    416
  • Rok wydania

    2013
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Planowanie marketingowe przedsiębiorstw - ujęcie zintegrowane (sklep TaniaKsiazka.pl)
    40,85 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 40,85 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Planowanie marketingowe przedsiębiorstw - ujęcie zintegrowane. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki