Na całym świecie zmiany w przedsiębiorstwach zachodzą coraz szybciej. Nasilają się procesy deregulacji, prywatyzacji i globalizacji. Zaostrza się konkurencja, a liczne fuzje i przejęcia prowadzą do coraz obszerniejszej koncentracji firm. Konieczność wprowadzania zmian wynika również z pojawiania się nowych technologii informacyjnych i komunikacyjnych. Toteż struktury organizacyjne przedsiębiorstw muszą stawać się coraz bardziej reaktywne, sprężyste, lepiej odpowiadające oczekiwaniom klientów, sprzyjające zmniejszaniu kosztów i postępowości. Przedsiębiorstwa realizują coraz więcej projektów posiadających na celu transformację. Zarządzanie zmianą staje się jednym z głównych zadań kierownictwa w firmie. Autor w publikacji podpowiada, jak przekonać pracowników zmiany w firmie to nie zagrożenia i jak włączyć ich w cykl zmian pokazując, że to okazja do rozwoju i awansu.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Zarządzanie zmianą. jak radzić sobie z oporem pracowników i zadbać o ich motywację. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.