Wprowadzenie na rynek nowego produktu to proces długotrwały i wymagający szczegółowego zaplanowania działań. Poszukiwanie pomysłu na nowy produkt powinno być poprzedzone przeprowadzeniem profesjonalnej segmentacji rynku. Pozwoli ona zawęzić obszar poszukiwań i skoncentrować się na wymaganiach mocnej grupy przyszłych nabywców. Przy poszukiwaniu pomysłów dobrymi sugestiami mogą okazać się początkowo nieracjonalne rozwiązania. Jak twierdzą "najwięksi", natchnienie i wyobraźnia dostarczają pomysłów, które rewolucjonizują dziedziny życia i zmieniają nasze podejście do innowacji. Innowacja musi objąć znaczące ulepszenia parametrów technicznych, komponentów i oraz funkcjonalności. Innowacja produktowa może polegać na rozszerzeniu struktury asortymentowej o nowy artykuł. Produkt nowy pod względem technicznym jest to towar, którego cechy techniczne albo przeznaczenie różnią się zasadniczo od uprzednio wyprodukowanych. Innowacje tego typu mogą wiązać się z całkowicie nowymi technikami, opierać się na połączeniu istniejących technologii w nowych zastosowaniach także na wykorzystaniu nowej wiedzy.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Innowacje w gospodarce zarządzanie-marketing-logistyka. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.